آفتاب

اجرای طرح ماه مهربان در مساجد منطقه آزاد انزلی

اجرای طرح ماه مهربان در مساجد منطقه آزاد انزلی

در این طرح ادعیه منسوب به فرایض این ماه عزیز در اندازه‌های بزرگ برای هر مسجد جداگانه طراحی و تقدیم می‌شود تا از حضور مدیران سازمان در جمع نمازگزاران به یادگار بماند.

«ماه مهربان»، عنوان طرحی است كه در آن از زحمات هیأت امناء مساجد منطقه كه در طول سال با برگزاری برنامه های مذهبی و معنوی و فعال سازی مساجد در اعتلای علایق دینی تلاش می كنند، تقدیر می شود.
به گزارش ایلنا از انزلی، در این طرح مدیران معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری این سازمان از یكایك مساجد بازدید می كنند و با حضور در یكی از نمازهای جماعت در حال برگزاری در طول ماه مبارك رمضان، با ائمه جماعات و هیئت امناء و نمازگزاران دیدار داشته با تقدیم لوح تكریم با این عزیزان، از ایشان تجلیل به عمل می آورند.
همزمان در این طرح ادعیه منسوب به فرایض این ماه عزیز در اندازه های بزرگ برای هر مسجد جداگانه طراحی و تقدیم می شود تا از حضور مدیران سازمان در جمع نمازگزاران به یادگار بماند.
مجموعه مساجد محدوده ی جغرافیایی منطقه ی آزاد از ۳۰ باب افزون تر است كه تا كنون این طرح در بیش از نیمی از مساجد اجرا شده و تا ایام لیالی قدر در تمامی مساجد اجرا خواهد شد.
برپایه مشاهدات عینی بازتاب اجرای این طرح تاكنون بسیار مثبت ارزیابی می شود و امید می رود سبب برقراری روابط متقابل و صمیمانه تازه ای میان اهالی روستاهای تابعه و سازمان منطقه آزاد انزلی شود.

کد N384875

وبگردی