آفتاب

حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران

حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران

آخوندی وزیر راه و شهرسازی، هفته آینده، به منظور پاسخ به سوال 9 نماینده در جلسه کمیسیون عمران مجلس حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ثروتی نماینده بجنورد، آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، محجوب نماینده تهران،سلیمی نماینده محلات، نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار، پژمان‌فر نماینده مشهد،‌ منصوری نماینده لنجان، مقیمی نماینده بهشهر نمایندگان سوال‌کننده از وزیر راه وشهرسازی هستند.

ادامه بررسی طرح یک فوریتی اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی نیز در این کمیسیون مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا،‌ وزیر جهاد کشاورزی نیز برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی می‌رود.

بحث و بررسی در مورد طرح حفظ و صیانت از جنگل‌ها، لایحه تصویب اصلاحیه کنوانسیون بازل درباره کنترل انتقالات برون‌مرزی مواد زاید زیان بخش و دفع آن‌ها و طرح اصلاح قانون واگذاری واحدهای غیربهداشتی و درمانی بهکده رضوی به کمیته امداد امام خمینی(ره) و انتزاع آن از سازمان مبارزه با جذام در جلسات این کمیسیون انجام می‌شود.

نشست مشترک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اعضای کمیسیون در محل دفتر اتاق بازرگانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ادامه بررسی طرح دائمی شدن بند(16) قانون بودجه سال1392 کل کشور و هم‌چنین طرح شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جلسات هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن انجام می‌شود.

مشکلات تولیدکنندگان بخش صنعت و معدن در حوزه‌های تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش واحدها، منابع صندوق توسعه ملی(ارزی و ریالی)، مالیات برارزش افزوده، سهم تولید از هدفمندکردن یارانه‌ها و ... و راهکارهای فعال نمودن ظرفیت‌های تولید در بخش صنعت و معدن نیز در این کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مشکلات اجرائی قانون معادن در کارگروه معدن و صنایع معدنی، برنامه‌های شرکت ملی پتروشیمی در اقتصاد مقاومتی و قیمت اعلامی دولت درباره گاز در کارگروه پتروشیمی و صنایع نفت و گاز بررسی می‌شود.

اطلاعات واصله به هیات تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی مس ایران نیز بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

کد N384631

وبگردی