آفتاب

ماسکرانو: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

ماسکرانو: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

مدافع تیم ملی آرژانتین با خوشحالی از صعود به فینال گفت، بازیکنان آلبی‌سلسته از هیچ تیمی نمی‌ترسند.

مدافع تیم ملی آرژانتین با خوشحالی از صعود به فینال گفت، بازیکنان آلبی‌سلسته از هیچ تیمی نمی‌ترسند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی آرژانتین با برتری برابر هلند به فینال جام جهانی برزیل راه یافت.

خاویر ماسکرانو که در دقایق پایانی با یک تکل به موقع مانع از گل زدن روبن شد و به نوعی تیمش را به بازی برگرداند، پس از این دیدار حساس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اگر این تیم حداقل شایستگی یک چیز را داشت، صعود به فینال بود. ما تیم بسیار خوب و کاملی هستیم و برابر هلند بازی بسیار حساب‌شده‌ای به نمایش گذاشتیم. ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و می‌دانیم که یکشنبه بازی مرگ و زندگی برابر آلمان داریم.

ماسکرانو در ادامه گفت: فوتبال آرژانتین را به جایی رساندیم که شایستگی‌اش را داشت. ما قطعا با شایستگی به فینال جام جهانی رسیدیم. امیدواریم که یکشنبه روز ما باشد و بتوانیم قهرمانی در جام جهانی را به دست آوریم اما صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در بازی فینال کسب شود من به این بازیکنان آرژانتین افتخار می‌کنم. ما سال‌ها آرزوی حضور در فینال جام جهانی را داشتیم تا بار دیگر آرژانتین در بالاترین عرصه فوتبال جهان حاضر باشد. باز هم دست همه هم‌تیمی‌هایم را می‌فشارم که در این دیدار با تمام توان برابر هلند ظاهر شدند.

مدافع تیم ملی آرژانتین در پایان درباره ضربات پنالتی با هلند گفت: قبل از بازی به هم گفتیم که هر چه در ضربات پنالتی رخ دهد را بپذیری و خوشحالم که شانس با ما یار بود و توانستیم در ضربات پنالتی به پیروزی برسیم.

انتهای پیام

کد N384285

وبگردی