آفتاب

سابیا: یک روز کمتر از آلمان استراحت می‌کنیم اما مسئله‌ای نیست

سابیا: یک روز کمتر از آلمان استراحت می‌کنیم اما مسئله‌ای نیست

سرمربی تیم ملی آرژانتین عنوان کرد تیمش از صددرصد توان خود در دیدار فینال بهره خواهد برد تا بتواند به قهرمانی در جام جهانی برسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی آرژانتین با برتری 4 بر 2 برابر هلند در ضربات پنالتی برای چهارمین بار به فینال جام جهانی راه یافت.

آلخاندرو سابیا سرمربی آرژانتین پس از صعود تیمش به فینال گفت: از نتیجه کسب شده بسیار خوشحالم. خیلی خوشحالم که توانستیم به فینال جام جهانی راه یابیم. ما در این جام از همان ابتدا با برنامه ظاهر شدیم. سخت‌کوشی و فروتنی باعث شد تا تیم ما به فینال راه پیدا کند. ما بازی به بازی بهتر شدیم و توانستیم با شایستگی به فینال برسیم.

سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره تقابل با آلمان در فینال جام جهانی گفت: یک روز کمتر از آن‌ها استراحت می‌کنیم اما مسئله‌ای نیست. تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را برابر آلمان از خود نشان دهیم و از صددرصد توان خود در آن دیدار بهره بگیریم. مطمئن باشید که تیمم در بازی با آلمان تمام توان خود را به کار خواهد بست تا بتواند به قهرمانی در جام جهانی برسد. آلمان تیم بسیار قدرتمند و سخت‌کوشی است و توانسته با سخت‌کوشی به فینال راه یابد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در فینال چه کار خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N384283

وبگردی