آفتاب

آمریکا خواستار کاهش تنش ها در غزه شد

آمریکا خواستار کاهش تنش ها در غزه شد

تهران - ایرنا - آمریکا روز چهارشنبه با ابراز نگرانی درباره ایمنی غیرنظامیان ، از رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها خواستار کاهش تنش ها در غزه شد.

به گزارش رویترز از واشنگتن ، ˈجن ساکیˈ سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت که جان کری وزیر خارجه آمریکا پیشتر در روز چهارشنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت وگو کرده و در نظر دارد با محمود عباس رئیس حکومت خودگردان فلسطین نیز تماس بگیرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: واشنگتن از دو طرف خواستار کاهش تنش و بازگرداندن آرامش و انجام اقداماتی برای محافظت از غیرنظامیان شده است.

وی افزود: ما درباره ایمنی و امنیت غیرنظامیان نگران هستیم .

به گزارش ایرنا ، رژیم صهیونیستی از دوشنبه شب گذشته تاکنون بیش از 400 بار به نوار غزه حمله کرده و اماکن مسکونی زیادی را دراین منطقه ویران کرده است.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این حملات ، ده ها موشک و راکت به سوی فلسطین اشغالی شلیک و صهیونیست ها را به شدت وحشت زده کرده اند.

همزمان با گسترش نبرد در نوار غزه و پاسخ غافلگیرکننده نیروهای مقاومت فلسطین به تجاوزهای رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان نیز به حالت آماده باش کامل درآمده است.

رسانام**1078**1552
کد N384204

وبگردی