آفتاب

مورینیو: دیدار آلمان – برزیل 50 سال در خاطرات می ماند

مورینیو: دیدار آلمان – برزیل 50 سال در خاطرات می ماند

سرمربی تیم چلسی عنوان کرد دیدار برزیل و آلمان تا سال ها در ذهن علاقه مندان به فوتبال خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی برزیل با شکست 7 بر یک برابر آلمان از رسیدن به فینال ماراکانا محروم شد. شاگردان اسکولاری شنبه باید در دیدار رده‌بندی جام جهانی برابر بازنده دیدار هلند و آرژانتین به میدان بروند. دیداری که بر خلاف پیش‌بینی مورینیو به سود شاگردان لوو تمام شد.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی که کارشناس یاهو در جام جهانی برزیل است در تحلیل خود از بازی برزیل و آلمان گفت: فکر می کنم همه ما برای برزیلی ها ناراحت باشیم چرا که این بازی یک دیدار تاریخی بود که منجر به تحقیر برزیل شد. مطمئن هستم علاقه مندان به فوتبال این دیدار را سال ها فراموش نخواهند کرد.

مورینیو ادامه داد: تا 50 سال دیگر فرزندان ما این دیدار را به خاطر خواهند آورد که برزیل در نیمه نهایی جام جهانی با نتیجه 7 بر یک برابر آلمان شکست خورد. پسر من در حال حاضر 14سال دارد و به خوبی می داند که در سال 1950 چه اتفاقی رخ داد که باعث ناکامی برزیل در جام جهانی شد. این بازی نیز به تاریخ پیوست و تا 50 سال در ذهن علاقه مندان به فوتبال خواهد بود.

داوید لوئیز مدافع سابق چلسی که با رقم 50 میلیون پوند به پاری سن ژرمن پیوست، در این دیدار اشتباهات زیادی داشت و باعث شد انتقادات زیادی از او مطرح شود.

سرمربی چلسی با حمایت از داوید لوئیز ادامه داد: داوید اشتباه کرد. درست است اما مارسلو، دانته و فرناندینیو نیز اشتباه کردند. فکر می کنم عادلانه نباشد اگر یک بازیکن را مسئول این نتیجه بدانیم. برزیل به صورت تیمی در بازی برابر آلمان اشتباه کرد و همه بازیکنان به یک اندازه مقصر بودند.

دیدار دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی را بامداد فردا هلند و آرژانتین برگزار می کنند.

به گزارش ایسنا، مورینیو پیش بینی کرده بود که برزیل قهرمان جام جهانی 2014 خواهد شد.

انتهای پیام

کد N384181

وبگردی