آفتاب

جنگنده های ارتش صهیونیستی شب گذشته 160 بار به نوار غزه حمله کردند

جنگنده های ارتش صهیونیستی شب گذشته 160 بار به نوار غزه حمله کردند

تهران – ایرنا – سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده های این رژیم طی شب گذشته 160 بار به نوار غزه حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس اشغالی،ˈموتی آلموزˈ روز چهارشنبه در سخنانی از رادیو نظامی اسراییل افزود: جنگنده های ارتش این رژیم فقط سه شنبه شب 160 بار به نوار غزه حمله کردند که در مجموع تعداد کل حملات هوایی ارتش به غزه از آغاز تهاجم جدید به 430 مورد رسیده است.

وی از هدف قرار گرفتن 120 محل پرتاب موشک، 10 پست فرماندهی حماس و چند تونل در این حملات خبر داد و افزود: ارتش دو خانه متعلق به فرماندهان نظامی حماس و نیز دفاتر وزارت امور داخلی و سرویس های امنیتی حماس را مورد هدف قرار داد.

آلموز از گسترش انجام عملیات ارتش صهیونیستی بر علیه مواضع حماس در غزه طی روزهای آینده خبر داد و از توضیح بیشتر در باره طرح های گسترده عملیات زمینی ارتش در نوار غزه خودداری کرد.

فرانس پرس همچنین به نقل از یک سخنگوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک بامداد امروز 4 راکت دیگر به جنوب سرزمین های اشغالی خبر داد و اعلام کرد که کابینه امنیتی این رژیم نیز دیروز با طرح فراخوان بیش از 40 هزار نیروی آماده به خدمت ˈاحتیاط و ضرورتˈ برای جنگ در غزه موافقت کرد.

این گزارش در پایان از استقرار نیروهای کمکی در مرزهای غزه خبر داد و افزود: نیروها، تانک ها و نفربرهای زرهی رژیم صهیونیستی براحتی در نوار غزه قابل مشاهده هستند.

در حملات وحشیانه اخیر صهیونیست ها دهها فلسطینی شهید و زخمی شدند.

رسانام**1378**1010
کد N384018

وبگردی