آفتاب

پاکستان حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

پاکستان حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

اسلام آباد - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه را که به کشته شدن عده ای از غیر نظامیان بی گناه فلسطینی منجر شد، بشدت محکوم کرد.

خانم ˈتسنیم اسلمˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران تاکید کرد: اسلام آباد از تلاشهای جامعه بین المللی برای متوقف کردن حملات غیرانسانی صهیونیست ها علیه مردم غزه حمایت می کند.

وی با ابراز نگرانی جدی نسبت به تهدیدات رژیم غاصب اسراییل علیه مسلمانان در غزه و جان باختن غیرنظامیان در حملات اخیر رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد و گفت: پاکستان بشدت اشغالگریها و تجاوز اسراییل علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم می کند.

تسنیم اسلم خاطر نشان کرد: جامعه بین المللی باید نسبت به تجاوز رژیم اسراییل به غزه و حمله یکجانبه علیه غیرنظامیان ازجمله کودکان و زنان بی گناه، موضع قاطعی بگیرد.

وی تاکید کرد: دولت پاکستان حمایت صریح خود را از توقف حملات رژیم اسراییل به مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و همزمان پشتیبان آرمانهای مردم بیت المقدس، استقلال این سرزمین و روی کار آمدن دولت مستقل برای فلسطینیها است.

منابع خبری پاکستان نیز امروز گزارش دادند: گروههای مذهبی و سیاسی این کشور جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم فلسطین را که منجر به کشته شدن دهها نفر در نوار غزه شد، بشدت محکوم کرده و خواستار توقف این حملات از سوی رژیم غاصب سرزمین بیت المقدس شدند.

منابع پزشکی فلسطینی روز چهارشنبه اعلام کردند که بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه 27 فلسطینی تاکنون به شهادت رسیده و بیش از 200 نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه شب گذشته تا کنون بیش از 400 بار به نوار غزه حمله کرده و اماکن مسکونی زیادی را در این منطقه ویران کرده است.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت نیز در پاسخ به این حملات، دهها موشک و راکت به سوی فلسطین اشغالی شلیک کرده و باعث شدند، صهیونیست ها بشدت وحشت زده شوند و به پناهگاهها بروند.

آساق**ط.ا.ر*1577
کد N383998

وبگردی