آفتاب
نماینده پاوه خواستار شد:

توجه ویژه به حقوق قومیت ها و مذاهب در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی

توجه ویژه به حقوق قومیت ها و مذاهب در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی

تهران - ایرنا - نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه به حقوق قومیت ها و مذاهب در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و دیدگاههای مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «نعمت الله منوچهری» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز(چهارشنبه)مجلس گفت : توطئه شوم استکبار جهانی در رابطه با تفرقه بین مسلمانان و ایجاد ناامنی و تغییرسرنوشت ملت های مسلمان منطقه با استفاده از گروههای تکفیری و معاند را بشدت محکوم کرده و اعلام می داریم ملت شریف ایران عموما و مردم مسلمان منطقه اورامانات خصوصا با حفط وحدت اسلامی خود با تمام وجود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و خود را در خط مقدم مبارزه با استکبار و گروههای تکفیری و معاند می دانند.

وی ادامه داد: ضمن تقدیر از آقای روحانی ریاست جمهوری و دولت تدبیر به خاطر عملیاتی شدن و آزاد شدن تردد مسافر از مرز شوشمه در منطقه اورامانات، توجه ملت سرافراز و قوای سه گانه را به مواردی جلب می نمایم.

نماینده مردم پاوه در مجلس در ادامه خواستارحفظ وحدت کامل مبانی اسلامی و توجه ویژه به حقوق قومیت ها و مذاهب در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و دیدگاههای والای مقام معظم رهبری و اهداف و برنامه های ریاست جمهوری و دولت تدبیر و امید شد.

وی همچنین خواستار برنامه ریزی اساسی و اقدام عملی برای رفع معضل بیکاری جوانان تحصیلکرده، نظارت مستمر و مبارزه جدی با هر گونه تخلف، فساد اداری و عدم رعایت تکریم ارباب رجوع، استفاده از نیروهای توانمند بومی در پست های کلیدی خصوصا در وزارت کشور، ساماندهی مرزها و تقویت بازارچه های مرزی، اولویت دادن به آب شرب منطقه اورامانات،اختصاص بودجه لازم برای تجهیز بیمارستان های منطقه،ایجاد منطقه آزاد تجاری در منطقه اورامانات و ساماندهی و افزایش یارانه های نقدی به خصوص برای اقشار کم درآمد منطقه شد.

سیام**م.ش**1449
کد N383827

وبگردی