آفتاب

پیام تسلیت هیأت رئیسه مجلس خبرگان در پی درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی

پیام تسلیت هیأت رئیسه مجلس خبرگان در پی درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی

در پی درگذشت آیت‌الله شیخ محمد محمدی گیلانی نماینده فقید مجلس خبرگان رهبری، هیأت رئیسه مجلس خبرگان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی

ارتحال عالم ربانی و فقیه بزرگوار حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد محمدی گیلانی رحمةالله علیه،‌ نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تاسف گردید. آن عالم جلیل القدر از شخصیت های برجسته حوزوی و سیاسی و از مبارزین راه انقلاب اسلامی و نیز از شاگردان و ارادتمندان به امام راحل(ره ) بوده اند که در طول حیات با برکت خویش در مسئولیت‌های مختلف از جمله از نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری از استان تهران، عضویت فقهای شورای نگهبان و قوه قضاییه و نیز مجمع تشخیص مصلحت نظام، منشأ خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه بودند که در سالهای اخیر در بستر بیماری سختی‌ِها و رنج های فراوانی را متحمل شدند و سرانجام در ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی به لقاءالله پیوستند.

هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری این ضایعه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، مراجع عظام، علمای اعلام، حوزه های علمیه، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان تهران و بالاخص بیت شریف و معزز ایشان تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسألت دارد.»

انتهای پیام

کد N383666

وبگردی