آفتاب

دونگا: اسکولاری رویای ما را بر باد داد

دونگا: اسکولاری رویای ما را بر باد داد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل به انتقاد از شاگردان اسکولاری بعد از شکست برابر آلمان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال برزیل با شکست تحقیر آمیزی که برابر آلمان در نیمه نهایی جام جهانی به دست آورد از رسیدن به فینال بازماند و باید شانس خود را در رده بندی امتحان کند.

کارلوس دونگا سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل، آلمان را شایسته پیروزی در این دیدار دانست. او گفت: آلمان کاملا شایسته پیروزی در این دیدار بود. آنها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و باید به پیروزی می‌رسیدند. آلمان نشان داد که چه تیم قدرتمندی است و شایسته صعود به فینال و قهرمانی است.

دونگا که در جام جهانی 2010 هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده داشت ادامه داد: بازیکنان برزیل دور از آمادگی بودند. آنها نتوانستند بازی طبیعی خود را به نمایش گذارند تا جایی که در زمین راه می رفتند و به راحتی توپ را از دست می دادند. شاگردان اسکولاری رویای هواداران را برای قهرمانی در ماراکانا بر باد دادند و اصلا مسئولیت پذیر ظاهر نشدند.

او افزود: تاکتیک برزیل برابر قدرت آلمان حرفی برای گفتن نداشت. این نتیجه سنگین نتیجه اشتباه‌های بچگانه در خط دفاعی بود. اسکولاری نتوانست تدابیر خوبی برای تیمش در این دیدار بیندیشد و طبیعی بود که برزیل بازنده این دیدار باشد. آلمان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از دقیقه نخست تا پایان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت. آلمان با شایستگی جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

شاگردان یواخیم لوو باید در فینال به مصاف پیروز دیدار آرژانتین برابر هلند بروند.

انتهای پیام

کد N383124

وبگردی