آفتاب

هشدار روسیه نسبت به عواقب سناریوی نظامی رژیم صهیونیستی در غزه

هشدار روسیه نسبت به عواقب سناریوی نظامی رژیم صهیونیستی در غزه

مسکو- ایرنا- وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای با اشاره به تشدید تنش ها در سرزمین های اشغالی فلسطین نسبت به عواقب گسترش دامنه رویارویی ها برای امنیت منطقه هشدار داد.

به گزارش ایرنا، در بیانیه وزارت خارجه روسیه از حملات نیروهای صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ این حملات از سوی رزمندگان فلسطینی ابراز نگرانی شده است.

در این بیانیه آمده است: بر اثر حملات نیروهای اسراییلی به مناطق نوار غزه دهها نفر کشته و مجروح شده و این حملات خرابی های فراوان به بار آورده است.

وزارت خارجه روسیه همچنین با استناد به اظهارات فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرده است: اسراییل امکان اجرای عملیات نظامی علیه نیروهای حماس را در غزه بررسی می کند.

در این بیانیه آمده است: روسیه از تشدید تنش ها و وخامت اوضاع منطقه غزه به شدت نگران است.

روسیه اعلام کرد: بکارگیری نامتناسب و بیش از حد نیروی نظامی علیه فلسطینیان از طرف اسراییلی ها شایسته محکومیت است.

وزارت خارجه روسیه هشدار داد: سناریوی نظامی عواقب بسیار خطرناکی برای سرزمین های فلسطین و منطقه خاورمیانه در پی دارد.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود طرف های مناقشه فلسطین و اسراییل را دعوت به خویشتن داری و توقف رویارویی های مسلحانه به منظورعادی سازی اوضاع کرده است.

نیروی هوایی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی از بمباران 200 نقطه در نوار غزه از زمان آغاز عملیات نظامی علیه این باریکه در فاصله زمانی دوشنبه شب تا سه شنبه شب خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات گسترده ای به نوار غزه داشته است که بر اثر آن دهها فلسطینی شهید و مجروح شده است.

ارتش این رژیم اشغالگر امروز در بیانیه ای اعلام کرد که نیروی هوایی و دریایی وابسته به ارتش این رژیم 200 موضع را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کرده است.

از زمان آغاز عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه و بر اثر بمباران های متوالی، 24 فلسطینی کشته و 154 نفر دیگر زخمی شده اند که حال برخی از آنها وخیم است.

اروپام/2242**518 ** 1064
کد N383024

وبگردی