آفتاب
امیری خامکانی با اشاره به بیانات رهبری،

نمایندگان به جای سوال به نقد و کارشناسی بپردازند

نمایندگان به جای سوال به نقد و کارشناسی بپردازند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که مجلس و همه دستگاه‌ها باید به دولت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط اقتصادی کمک کنند، گفت: امیدواریم نمایندگان در مجلس بیش‌تر به نقد کارشناسی بپردازند تا سوال و استیضاح.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اظهار کرد: دولت در شرایط خاصی قرار دارد و از نظر اقتصادی وضع‌مان خوب نیست و در حال رکود است و واحدهای تولیدی عمدتا یا تعطیل هستند یا زیر 50 درصد فعالند.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیکاری خانواده‌ها و کشور را رنج می‌دهد و خشکسالی و بی آبی تقریبا کل کشور را گرفته است، بنابراین یکسری مشکلات در شرایط فعلی ایجاب می‌کند که از دولت حمایت کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به فرمایش رهبری در حمایت از دولت، ضروری است که مجلس و سایر دستگاه‌ها هم به میدان آمده و از دولت حمایت کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبری بر اهتمام و تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی از دولت خواستند که آن را در حد حرف نداند و پیش ببرد و ما نیز معتقدیم امروز در شرایط فعلی اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی نسخه خوبی است یعنی در واقع تنها نسخه‌ای که می‌شود اقتصاد کشور را نجات داد بحث اقتصاد مقاومتی است.

امیری خامکانی با تاکید بر این ‌که امروز همه کشور باید بسیج شویم و اجازه دهیم دولت فعالیت‌های اقتصادی خودش را انجام دهد، گفت: اقتصاد ایجاد کردن توسط دولت، نیازمند حمایت است لذا در شرایط فعلی که دولتی با این رویکرد تشکیل شده است انتظار می‌رود که همه کمک کنند و مجلس و به ویژه نمایندگان مخالف، مشکل درست نکنند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: هنوز یک سال از آغاز فعالیت دولت سپری نشده است باید اجازه دهیم دولت برنامه‌هایش را پیش ببرد لذا امیدوارم این سخن رهبری که فرمودند "من از دولت حمایت می‌کنم" باعث شود تا در مجلس نیز نمایندگان کمک کرده و سوالات را کمتر کنند و بیش‌تر به نقد و کارشناسی بپردازند.

انتهای پیام

کد N382420

وبگردی