آفتاب
با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری

وکیلی: حمایت صریح رهبری، پشتوانه خوبی برای تیم مذاکره‌کننده است

وکیلی: حمایت صریح رهبری، پشتوانه خوبی برای تیم مذاکره‌کننده است

مدیرمسئول روزنامه ابتکار با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: بیانات اخیر رهبری موجب شد که هم نسبت به اعتماد ایشان به دولت شبهه‌زدایی شده و هم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تقویت شود و این تیم با قدرت و اطمینان‌خاطر بیشتر به کار خود ادامه دهد.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام اشاره کرد و با تاکید بر اینکه "بیانات رهبری مثل همیشه جامع و کامل بود"، افزود: در بیاناتی که مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام مطرح کردند به همه زوایایی که از جایگاه رهبری انتظار می‌رود پرداخته شد.

وی با بیان اینکه "مهم‌ترین بخش سخنان رهبری، حمایت قاطع ایشان از دولت یازدهم بود"، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اعلام اعتماد خود به دولت، پاسخ هجمه‌هایی را که در روزهای اخیر نسبت به دولت صورت می‌گرفت و شبهات و ابهامات و القائاتی را که نسبت به دولت مطرح می‌شد، قاطعانه دادند.

این فعال رسانه‌ای اضافه کرد: تاکید و تصریح ایشان بر اعتماد به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای موجب دلگرمی تیم مذاکره‌کننده ایرانی است که امروز در میدان نبرد دیپلماسی حضور دارد. این حمایت صریح پشتوانه خوبی برای پیشبرد کار تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود.

وکیلی به بخش‌های دیگر بیانات مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: رهبری در صحبت‌های خود یکسری بایدها و نبایدهایی را نسبت به دولت بیان کردند و تاکید داشتند که دولت باید به اولویت‌های خود توجه بیشتری داشته باشد.

مدیرمسئول روزنامه ابتکار با بیان اینکه "دولت با یک چشم بر هم زدن، یک‌چهارم زمان خود را سپری شده می‌بیند"، افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند، دولت باید در استفاده از فرصت در اختیار خود برای خدمت به مردم هرچه بیشتر توجه کند و تلاش کند که نیازها و مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

وی در پایان اظهار کرد: مجموعه صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام موجب شد که هم نسبت به اعتماد ایشان به دولت شبهه‌زدایی صورت بگیرد و هم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تقویت یابد و آنها با قدرت و اطمینان‌خاطر بیشتر به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام

کد N382182

وبگردی