آفتاب

تونی کروس: فکر نمی‌کنم کسی این نتیجه را پیش‌بینی کرده باشد

تونی کروس: فکر نمی‌کنم کسی این نتیجه را پیش‌بینی کرده باشد

هافبک تیم ملی آلمان از نتیجه کسب شده برابر برزیل ابراز خوشحالی کرد و گفت فکر نمی‌کند کسی این نتیجه را پیش‌بینی کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی آلمان موفق شد در یک بازی درخشان با نتیجه 7 بر یک برزیل را شکست دهد و به فینال جام جهانی راه یابد. تونی کروس که پس از پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت: نمایشی فوق‌العاده و باور نکردنی داشتیم. این بهترین بازی آلمان است که به یاد دارم. از دقیقه یک مسابقه باور داشتیم که می‌توانیم پیروز این مسابقه شویم. از اشتباه‌های حریف نهایت استفاده را بردیم و توانستیم به پیروزی درخشانی برسیم.

کروس ادامه داد: پس از این که گل نخست را به ثمر رساندیم گل‌های بعدی انگار خود به خود زده می‌شدند. آیا کسی بوده است که پیش‌بینی کرده باشد ما این بازی را 7 بر یک می‌بریم. اصلا باور نمی‌کنم اگر کسی چنین گفته باشد. همان طور که گفتم در این مسابقه عالی و باور نکردنی ظاهر شدیم. این همه چیزی است که می‌توانم گفته باشم. از اول که به برزیل آمدیم هدف‌مان قهرمانی بود. از کسب این نتیجه خیلی خوشحالیم و با قدرت گام بعدی را برخواهیم داشت. یک بازی بسیار سخت در انتظار ماست. هیچ تیمی در نیمه نهایی قهرمان جهان نشده این نتیجه فایده‌ای برای ما ندارد. باید به فکر حضوری قدرتمند در فینال باشیم.

انتهای پیام

کد N382132

وبگردی