آفتاب

آلمان 5 - برزیل صفر تا پایان نیمه نخست!

آلمان 5 - برزیل صفر تا پایان نیمه نخست!

نیمه نخست دیدار آلمان و برزیل با نتیجه پرگل 5 بر صفر به سود آلمان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برزیل و آلمان در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه عجیب 5 بر صفر به سود آلمان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برزیل که در غیاب نیمار پا به این مسابقه گذاشت بازی را هجومی آغاز کرد اما آلمان موفق شد در دقیقه 11 به گل نخست خود دست یابد.

توماس مولر موفق شد از روی ضربه کرنر دروازه برزیل را باز کند تا این بازیکن 24 ساله در دوازدهمین بازی خود در جام جهانی دهمین گلش را زده باشد.

پس از این گل نیز بازیکنان آلمان حملات پرتعداد خود را روی دروازه برزیل ایجاد کردند. میروسلاو کلوزه در دقیقه 23 موفق شد گل دوم آلمان را وارد دروازه برزیل کند. این گل شانزدهمین گل کلوزه در تاریخ جام‌های جهانی بوده است.

یک دقیقه بعد تونی کروس موفق شد از روی اشتباه مدافعان برزیل گل سوم آلمان را نیز وارد دروازه این تیم کند تا بهت ورزشگاه بلوهوریزنته را در بر بگیرد.

تونی کروس در دقیقه 26 موفق شد دومین گل خود را نیز در این دیدار به ثمر برساند تا آلمان با نتیجه 4 بر صفر پیش بیفتد. این پایان کار نبود. سامی خدیرا در دقیقه 29 موفق شد فاجعه را برای برزیل در نیمه نخست تکمیل کند و روی پاس مسوت اوزیل گل پنجم این تیم را نیز به ثمر برساند تا نیمه نخست با نتیجه پرگل 5 بر صفر به سود آلمان به پایان برسد.

انتهای پیام

کد N382079

وبگردی