آفتاب

گردان های القسام: پاسخ ما در برابر رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود

گردان های القسام: پاسخ ما در برابر رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود

تهران - ایرنا - گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش ˈحماسˈ در پی تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها به ویژه در باریکه غزه، این رژیم را به حملات تلافی جویانه، پاسخ قاطع و کوبنده تهدید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، گردان های القسام روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تا زمانی که رژیم صهیونیستی به حملات خود علیه ملت ما در بیت المقدس، کرانه باختری و نوار غزه ادامه می دهد و توافقنامه آتش بس سال 2012 را زیرپا می گذارد، روی آرامش را نخواهد دید.

ابوعبیده سخنگوی گردان های القسام در این بیانیه به رژیم صهیونیستی در باره ادامه حمله به منازل فلسطیی های بی دفاع و عبور از خطوط قرمز هشدار داد.

وی تاکید کرد که گردان های القسام حملات خود را تا عمق خاک رژیم صیهونیستی گسترش خواهند داد.

گردان های القسام افزود: در حال حاضر دوره جدیدی از جهاد بر ضد کسانی که به مقدسات ما هتک حرمت و به مردم مقاوم ما حمله می کنند آغاز شده است. صهیونیست ها به قتل و کشتار و ظلم خود ادامه می دهند و ما امروز در نبردی جدید بر ضد دشمن خونریز قرار داریم و باید برابر این دشمن متحد باشیم.

گردان های عزالدین القسام با اشاره به حملات اخیر خود، به دشمن صیهونیستی هشدار داد که حمله به منازل مسکونی؛ زیر پا گذاشتن همه خطوط قرمز است و اگر دشمن سیاست حمله به منازل مسکونی را متوقف نکند ما دایره حملات خود را گسترش داده و با این سیاست به گونه ای که دشمن انتظار آن را نداشته باشد مقابله خواهیم کرد.

القسام رهبران رژیم صهیونیستی را مسئول اصلی پیامدهای ناشی از جنایات و سیاست های وحشیانه این رژیم دانست و خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی در صورت عدم پایبندی به شرایط ذیل، روی آرامش را نخواهد دید.

وی در تشریح این شرایط تاکید کرد که اولا دشمن باید حملات خود را بر ضد مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی متوقف کند. دوم اینکه دشمن باید علاوه بر توقف حملات هوایی، حملات خود را علیه نوار غزه و پرواز هواپیماها متوقف کند و به بندهای توافق آتش بس که نوامبر 2012 امضا شد، پایبند باشد.

وی با اشاره به سومین شرط خود برای رژیم صهیونیستی گفت: دشمن صهیونیست باید اسیرانی را که آنها را بار دیگر ربوده است آزاد نماید.

چهارم اینکه دشمن صهیونیست باید از تخریب آشتی فلسطینی ها و از دخالت در امور دولت جدید فلسطین و اختیارات آن دست بردارد.

حملات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر علیه غزه تشدید شده و مسئولان این رژیم تهدید به عملیات نظامی گسترده در غزه کرده اند

**مترجمام**1480** 1597
کد N382031

وبگردی