آفتاب

ماسکرانو: مسی بهترین بازیکن ماست

ماسکرانو: مسی بهترین بازیکن ماست

مدافع تیم ملی آرژانتین با تمجید از لیونل مسی او را بهترین بازیکن این تیم توصیف کرد که می‌تواند آلبی‌سلسته را پس از مدت‌ها به قهرمانی در جام‌جهانی برساند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین و هلند بامداد پنجشنبه برای رسیدن به فینال جام‌جهانی مصاف سختی با یکدیگر خواهند داشت. خاویر ماسکرانو، مدافع تیم ملی آرژانتین پیش از دیدار تیمش برابر هلند گفت: بازی برابر هلند سخت‌ترین دیدار ما در جام‌جهانی است. آنها در این جام عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و یکی از بهترین تیم‌های جام بودند.

مدافع تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت: نگرانی‌های زیادی برای بازی با هلند داریم. آنها در ضدحمله‌های خود بسیار خطرناک هستند و باید مراقب آنها باشیم. می‌دانیم که اگر فضای کافی به بازیکنان هلند بدهیم به شدت آسیب خواهیم دید. علاوه بر آن بازیکنان هلند روی توپ‌های بلند و ارسالی نیز بسیار خطرناک هستند و توانستند در این جام موقعیت‌های زیادی خلق کنند.

آرژانتین با ثبت پنج پیروزی رکورد بیشترین بردهای پشت سر هم خود در جام‌جهانی را بهبود بخشید. هر پنج پیروزی با اختلاف یک گل به دست آمده است.

خاویر ماسکرانو در ادامه درباره شانس قهرمانی تیمش در جام‌جهانی گفت: باید در بازی‌های باقی مانده در جام حریص باشیم. اکنون بهترین فرصت برای کسب قهرمانی در جام‌جهانی است و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم. پس از کسب قهرمانی در المپیک، اکنون همه مردم آرژانتین از ما قهرمانی در جام‌جهانی را می‌خواهند و باید بتوانیم این افتخار بزرگ را کسب کنیم.

مسی با انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین در چهار دیدار و نقش داشتن در اکثر گل‌های آرژانتین ستاره تیمش تا این مرحله از جام بوده است. او با چهار گل زده به دنبال این است که علاوه بر قهرمان کردن تیمش بتواند جام جهانی را هم به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند تا برای همیشه از زیر سایه مارادونا خارج شود.

مدافع آرژانتین درباره اهمیت لیونل مسی برای تیم ملی آرژانتین گفت: مسی بهترین بازیکن ماست. او در هر بازی که به میدان می‌رود تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند بهترین بازی‌اش را برای تیم انجام دهد. او تنها بازیکنی است که می‌تواند ما را پس از مدت‌ها به قهرمانی در جام‌جهانی برساند. مسی برای تمام تیم ما یک الگو است و باید او را در ادامه جام نیز به خوبی حمایت کنیم تا بتواند ما را به قهرمانی برساند.

انتهای پیام

کد N381921

وبگردی