آفتاب
یک فعال سیاسی در واکنش به درخواست ممنوع البیان شدن خاتمی:

برخی نگران تاثیرگذاری چهره های محبوب در مجلس آینده هستند

برخی نگران تاثیرگذاری چهره های محبوب در مجلس آینده هستند

تهران - ایرنا- یک روزنامه نگار وفعال سیاسی درباره تذکر10 نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر دادگستری برای ممنوع البیان و ممنوع التصویر شدن سیدمحمد خاتمی رییس دولت هفتم و هشتم جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی نگران تاثیر گذاری چهره های محبوب و تاثیرگذار در انتخابات مجلس آینده هستند.

ˈعلیرضا خامسیانˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: اقدام این عده از نمایندگان مجلس مصداق بارز دخالت در وظایف دیگر قوا است و جای تاسف دارد که برخی افراد که عنوان نمایندگی مردم را به همراه دارند هنوز با شرح وظایف خود آشنایی کامل ندارند.

وی اقدام این عده از نمایندگان را تسویه حساب سیاسی با چهره های موثر در انتخابات خرداد 92 قلمداد کرد و افزود: مردم انتظار دارند نمایندگانشان در مجلس به فکر رفع مشکلات عدیده ای باشند که کشور با آن رو به رو است اما متاسفانه عده ای از هم اکنون به فکر انتخابات آینده مجلس هستند و بیم آن دارند با تاثیر گذاری چهره های شاخصی همچون سید محمد خاتمی، مجلس در اختیار اعتدالیون و اصلاح طلبان قرار بگیرد.

این فعال رسانه ای تاکید کرد: کاش کسانی که ادعای دلواپسی دارند، اندکی دلواپس معیشت مردم بودند نه اینکه تمام غصه شان از دست دادن کرسی های سبز بهارستان باشد.

سیام/(4) 9136**1449
کد N381535

وبگردی