آفتاب

سیداحمد خاتمی: آنچه بر عمق زخم فتنه ۸۸ می‌افزاید، مسئولیت گرفتن برخی معرکه‌گردانان آن است

سیداحمد خاتمی: آنچه بر عمق زخم فتنه ۸۸ می‌افزاید، مسئولیت گرفتن برخی معرکه‌گردانان آن است

نسیم نوشت:

آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با «نسیم» با بیان این که «فتنه سال ۸۸ به عنوان یک لکه زخمی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراموش نشدنی است» ابراز داشت: آن چه سبب می‌شود که این زخمِ کهنه، باقی بماند آن است که فتنه گران نه تنها اظهار ندامت نکننند بلکه خود را طلبکار هم ببینند.

امام جمعه موقت تهران برخورد طلبکارانه فتنه‌گران، را موجب عمیق‌تر شدن این زخم دانست و افزود: آنچه که بر عمق این زخم جانکاه می‌افزاید این است که می‌بینیم برخی معرکه‌گردانان فتنه با یافتن مسئولیت خود را قدرتمند بیابند.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان با بیان این که مواضع قاطع شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله لاریجانی به عنوان رییس قوه قضاییه و دادستان کل کشور مرحمی بر این زخم است، تصریح کرد: بر این اساس، مواضع قاطع ایشان و نیز دادستان کل کشور شایسته تقدیر است و همین امر، علت و عاملی برای تخریب و موضع گیری در برابر قوه قضاییه از سوی متمایلین به فتنه شده است.

وی با بیان این که این به معنای آن نیست که ایراد و اشکالی در قوه قضاییه نیست، افزود: ایراد و اشکال در همه نهادها هست و بایستی در مجموع قضایا را دید؛ امیدواریم قوای خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی همراه ولایت فقیه خدمتگزار مردم باشند.

 

23503

کد N381493

وبگردی