آفتاب

پیش بینی برد یک گله برای برزیل/ رونالدو: برزیل مقابل هر تیمی شانس اصلی برد است

پیش بینی برد یک گله برای برزیل/ رونالدو: برزیل مقابل هر تیمی شانس اصلی برد است

مصدومیت نیمار که باعث شد او ادامه جام را از دست بدهد، بیشتر برزیلی ها را شوکه کرده است. اما هنوز یک نفر وجود دارد که امیدوار است و نیمه پر لیوان را نگاه می کند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ او کسی نیست به جز رونالدو، ستاره اسبق تیم ملی برزیل که به خوبی می داند یک تیم بزرگ چطور باید در غیاب دو بازیکن اصلی به میدان برود. البته  به خوبی هم می داند که چطور غیبت بازیکن اصلی می تواند به تیم ضربه بزند.  در فینال 2002 که برزیل توانست آلمان را شکست دهد، آلمان به خاطر غیبت بالاک بسیار متضرر شد. حالا اما شرایط تغییر کرده و این برزیل است که باید با 2 مصدوم به مصاف آلمان برود. آن هم در نیمه نهایی جام جهانی:«همه به خاطر مصدومیت نیمار کمی ترسیده اند. شکی هم در این نیست که برزیل یکی از ستارگانش را از دست داده است.  بازیکن اصلی اش مقابل دروازه حریف را از دست داده است». او در گفتگو با وب سایت فیفا گفت:«باید روی آلمان فشار وارد کنیم و کار را برای آن ها سخت کنیم. بازی سختی است و دو تیم بزرگ دنیای فوتبال به مصاف هم خواهند رفت. اما به نظر من آلمان شانس اصلی برد در این بازی نیست. برزیل همیشه شانس اصلی برد است، مقابل هر تیمی در دنیا».

اسکولاری انگیزه می دهد

 رونالدو به این دلیل مطمئن است که اسکولاری تیم خوبی را روانه این مسابقات کرده:«من فلیپائو را خوب می شناسم. او به خوبی به بازیکنان انگیزه می دهد. مطمئنم که روحیه خوبی به تیمش داده است. مخصوصا به بازیکنی که قرار است جای نیمار به زمین برود. به نظرم او تیم خوبی را تحت کنترل دارد و می تواند از هر ابزاری برای برد در این بازی استفاده کند. مطمئنم که بازیکنی که جایگزین نیمار می شود، می خواهد کاری کند که مردم فراموش کنند که نیمار مصدوم شده است». او در نهایت پیش بینی ای از نتیجه دارد که به برزیلی ها انگیزه و روحیه خوبی می دهد:«برزیل یک بر صفر برنده می شود».

252 43

 

کد N381471

وبگردی