آفتاب

راکعی:موضوع زنان وسیاست با محوریت مجلس آینده بررسی می شود

راکعی:موضوع زنان وسیاست با محوریت مجلس آینده بررسی می شود

تهران - ایرنا- دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت، موضوع زنان و سیاست با محوریت مجلس آینده از موضوعات مهمی است که در سلسه نشست های شورای مرکزی این جمعیت بررسی خواهد شد.

ˈفاطمه راکعیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارسیاسی ایرنا افزود:علاوه بر این درسلسله نشست های ماهانه جمعیت زنان مسلمان نواندیش که دومین جلسه آن روز یکشنبه هفته جاری برگزار شد؛ مسایل و موضوعات روز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی جامعه با محوریت زنان نواندیش ایران همچون زنان و جمعیت وسلامت، زنان و اقتصاد، زنان و ورزش وازدواج سالم بررسی می شود وبه عوامل افراط و تفریط علیه زنان پرداخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: با فعالیت جدی درجمعیت زنان مسلمان نواندیش، بدون شک حرف زنان ایران را می شنویم وبرای معضلات و مشکلاتشان چاره اندیشی می کنیم.

راکعی همچنین از تشکیل کلاس ها و کارگاه های این تشکل سیاسی با حضور عموم زنان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا برای حل مشکلات ویژه زنان ازوجود وحضورعموم زنان ایرانی که انسان هایی معنوی و اخلاقی هستند بهره جوییم .

وی تاکید کرد:وظیفه جمعیت زنان مسلمان نواندیش، فراهم آوردن بستر مناسب برای زنان و پرداختن به ابعاد شخصیتی ومعنوی آنان با روش های ایجابی است تا زنان بتوانند برمسایل و مشکلات روز جامعه به خوبی فایق آیند.

وی همچنین هرگونه برخورد خارج ازقانون اسلامی و چهارچوب قوانین علیه زنان را مساله ای جدی دانست وگفت: در این گونه مسایل از حقوق انسانی و شهروندی زنان دفاع خواهیم کرد.

راکعی ابرازامیدواری کرد با فعالیت های فرهنگی گسترده این جمعیت وارایه مقاله ها و مصاحبه های متعدد درباره موضوعات زنان بتوان بیشتر به مسایل آنان و چالش رسیدگی کرد.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش همچنین از برگزاری کنگره این تشکل سیاسی در آینده نزدیک خبرداد.

راکعی همچنین اعلام کرد: ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان در یکشنبه دوهفته آینده با حضور اعضای جمعیت زنان برگزار خواهد شد که دراین ضیافت سخنرانی هایی نیز ارایه خواهد شد.

سیام/ (4)9136 ** 1418
کد N381409

وبگردی