آفتاب
توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران صادر شد:

بیانیه تاسیس گروه سیاسی فرزندان روح الله (ره)

بیانیه تاسیس گروه سیاسی فرزندان روح الله (ره)

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران با صدور بیانیه‌ای، از تأسیس گروه سیاسی فرزندان روح الله(ره) خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

یا رب المستضعفین

بیانیه تاسیس گروه سیاسی فرزندان روح الله (ره)

"دانشگاه مبدا همه تحولات است ...1" این کلام امام(ره) ماست و این دانشگاه است که باید سیاسی باشد. سیاستی که به دور از بازی های قدرت طلبانه است. سیاست به معنای اندیشیدن برای رسیدن به حکومت الهی، برای تحقق هر چه کاملتر جمهوری اسلامی.

"خدا لعنت کند آن دست هایی را که تلاش کرده‌اند و می کنند که قشر جوان و دانشگاه ما را غیر سیاسی کنند...2" این کلام مراد (مد ظله العالی) ماست و چقدر پلیدند آن فکر هایی که می خواهند نشاط سیاسی را از دانشجو بربایند و بذر نا امیدی و تردید را در دل نسل آینده بکارند و آنان را با ظاهر دنیا مشغول کنند و اشتغال ذهنی دانشجو را از مسائل حیاتی کشور جدا کرده و به امور کم اهمیت دنیا مشغول کنند تا دوباره آندلس مسلمانان را فتح کنند اما زهی خیال باطل... این بار، مسئولیت پذیری در قبال جامعه که زاییده ی تفکر ناب شیعی است در کار است و جامعه ذیل عنایات امامی(عج) است که از حال ما با خبر است...3

به همین اندازه پلیدند حیلت گرانی که سودای سیاست را -با آن تعریف که خود از سیاست فهم کرده اند یعنی بازی های سیاسی و سیاست زدگی افراطی- در ذهن دانشجو می اندازند تا از این خون حیات بخش دانشگاه ابزاری بسازند برای مطامع شخصی خود و اربابان مستکبر و کدخدایان دهکده ی ویران جهان ذهنی شان!!

گروه سیاسی فرزندان روح الله(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران و ذیل معاونت سیاسی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران اعلام آغاز به کار می کند... آغاز به یک جهاد سیاسی در عرصه تربیت متفکران متعهد سیاسی از میان دانشجویان و شفاف سازی و بصیرت افزایی در عرصه سیاسی....

فرزندان روح الله(ره) از ابتدا در عرصه بوده اند و در عرصه خواهند ماند، همه ی نسل جوان فرزندان روح الله(ره) هستند ، همه دانشجویان فرزندان روح الله(ره) هستند...

اگر این نام به این گروه نهاده شد نه از برای جدا کردن این گروه از توده ی دانشجویان بود بلکه یک یادآوری است ، یک یادآوری از این مهم - در مرتبه نخست برای خود ما و در درجه ی بعد برای همه ی نسل جوان و همه ی آن هایی که مسئولیتی در جامعه اسلامی مان بر عهده دارند- که پدر معنویمان و پدر ایمانیمان و پدر سیاسیمان چه کسی بوده است تا مبادا فرزندان ناخلفی برای آن پدر باشیم...

پدر بزرگواری که این مسئولیت سنگین را بر دوش فرزندانش گذاشت و فرمود: "... فرزندان بسیجی‏ام در این دو مرکزحوزه و دانشگاه، پاسدار اصول تغییرناپذیر «نه شرقی و نه غربی» باشند...4"

از خداوند متعال در این مسیر استعانت می جوییم ، از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) همچون چراغی در این کوران ظلمت جهانی استفاده نموده و از تک تک دانشجویان جهت پیوستن به این گروه دعوت می کنیم.

فرزندان روح الله(ره) با شورایی 5 نفره در تلاش برای این است که اوضاع سیاسی داخلی و خارجی را آگاهانه رصد کند، مودبانه بیان کند، منصفانه منعکس کند و عادلانه تحلیل کند... آگاهی، ادب، انصاف و عدالت چهار یاریگر ما برای ترویج صحیح نگرش به سیاست در جامعه مان خواهد بود.

به امید روزی که مستضعفین واقعی و صالحین وارثان و حاکمان زمین شوند.

والسلام

شورای مرکزی گروه سیاسی فرزندان روح الله(ره)

(سهیل عظیمی – محسن علائی راد - محمد جواد عمو اکبری – سید محمد جواد میرلوحی - علی نیکزاد )

انتهای پیام

کد N381376

وبگردی