آفتاب

نتانیاهو فرمان حمله زمینی به غزه را صادر کرد

نتانیاهو فرمان حمله زمینی به غزه را صادر کرد

تسنیم نوشت:

یک نشریه صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد که نخست‌وزیر اسرائیل به ارتش این کشور دستور داد برای حمله زمینی به نوار غزه آماده شود.
نشریه صهیونیستی هاآرتص در خبری فوری اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به نظامیان اسرائیلی دستور داده است تا برای حمله احتمالی زمینی به باریکه غزه آماده شوند.

پیش از این رسانه ها گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور افزایش حملات نظامی به غزه را صادر کرد.

نتانیاهو مدعی شد که حماس افزایش حملات را انتخاب کرده است و در مقابل این انتخاب بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز سه شنبه آغاز عملیات نظامی در غزه را اعلام کرد. در این حملات جنگنده‌های اشغالگران تعدادی از مناطق غزه را موشک باران کردند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی با شلیک 70 موشک مناطق صهیونیست نشین را هدف قرار داد.

ارتش اسرائیل در این راستا مدعی شد که عملیات پیشدستانه را بر ضد حماس در غزه آغاز کرده است تا به زعم خود"اقدامات تروریستی که شهروندان اسرائیلی به صورت روزمره با آن مواجه هستند" را متوقف کند.

پیش از این نیز ارتش اسرائیل نیروهای ذخیره خود را برای مقدمه سازی جهت هرگونه تشدید فعالیت‌های نظامی در مرز با غزه فرا خوانده بود.

جنبش‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و جهاد اسلامی خواستار قیام مردمی و بسیج عمومی برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی شده بودند.

49261

کد N381303

وبگردی