آفتاب

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور

نمایندگان مجلس در پایان جلسه علنی امروز خود تذکرات کتبی به مسئولین اجرایی کشور دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن کامل این تذکرات که توسط عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

رحماندوست نماینده تهران به وزیر نیرو: علت عدم اجرای دقیق حمایت از تولید و عرضه مسکن

خجسته نماینده همدان به وزیر بهداشت، علوم و راه: لزوم توجه به وضعیت معیشت کارکنان حوزه سلامت کشور به‌ویژه بهیاران و پرستاران و ماماها، لزوم توجه جدی به جذب نیرو در دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای،‌ لزوم توجه به کارآمدی در انتصابات مدیران.

ایران‌پور نماینده مبارکه به وزیر راه: تسریع در حل مشکلات راه منطقه خاراب، به وزیر آموزش و پرورش: علت قصور سازمان نوسازی مدارس در تکمیل آموزشگاه شهرستان مبارکه و علت بی ‌توجهی سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان به حل مشکلات آموزشی شهرستان مبارکه،‌ به رییس جمهور: لزوم جلوگیری از ورود بی‌رویه محصولات کشاورزی به کشور.

تأمینی نماینده رشت به وزیر صنعت: علت کاهش قیمت خرید برنج ایرانی در زمان برداشت، به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم نظارت بر قیمت‌گذاری برنج داخلی.

چهاردولی نماینده ملایر به رییس جمهور: علت عدم واریز اعتبار برای آب شرب روستایی.

ثروتی نماینده جاجرم به وزیر کشور: نظارت بر میزان و نحوه پاداش به اعضای شورای شهر و شهرداران کشور، به رییس جمهور: تسریع در پرداخت خسارات ناشی از خشکسالی به کشاورزان و دامداران.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر نیرو: جلوگیری از نابودی چشمه آب معدنی بلبر بر اثر آبگیری سد داریان، به وزیر بهداشت: لزوم اعطای کمک‌های پزشکی به سازمان‌های درمانی از محل ناشی از یارانه‌ها، ارزش افزوده و گمرک خودروهای وارداتی.

انتهای پیام

کد N381290

وبگردی