آفتاب
از ترس آتش مقاومت،

رژیم صهیونیستی مراکز آموزشی نزدیک به نوار غزه را تعطیل کرد

رژیم صهیونیستی مراکز آموزشی نزدیک به نوار غزه را تعطیل کرد

تهران-ایرنا- رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات تلافی جویانه نیروهای مقاومت فلسطینی، مراکز آموزشی نزدیک به نوار غزه را تعطیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری ˈ فلسطین الیوم ˈ، شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه از دوشنبه شب تا صبح امروز به دلیل ترس از حملات موشکی مقاومت ، به حالت نیمه تعطیل در آمده است .

فلسطین الیوم نوشت : در پی حمله نیروهای مقاومت به وسیله ده ها موشک و خمپاره ، شماری از صهیونیست ها زخمی شدند و به همین دلیل رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت در مناطق نزدیک به نوار غزه مدارس و دانشگاه ها را به دلیل ترس از موشک های مقاومت امروز تعطیل کند .

فرماندهی نظامی رژیم صهیونیستی از صهیونیست ها خواست در نزدیکی پناهگاه ها باقی بمانند و در شهرک های اطراف نوار غزه تجمع بیش از 40 نفر نداشته باشند تا موشک های مقاومت آن ها را هدف قرار ندهد .

به گزارش رسانه ها، نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به ترور 9 نیروی مقاومت در یکشنبه شب گذشته ، بیش از 100 موشک و خمپاره به سوی اراضی اشغالی شلیک کردند .

ˈاشرف القدرةˈ از یکی از مقام های وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بر اثر حملات اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در غزه 22 نفر و از جمله یک کودک شیرخوار زخمی شدند .

طی چند روز اخیر، رژیم صهیونیستی دور جدیدی از خشونت ها و تجاوزات علیه فلسطینیان به ویژه ساکنان غزه را آغاز کرده است.

خاورم **2041**7074**1446
کد N381063

وبگردی