آفتاب

یک نماینده پیشین مجلس : تضعیف دولت باعث تضعیف کل نظام می شود

یک نماینده پیشین مجلس : تضعیف دولت باعث تضعیف کل نظام می شود

یک نماینده پیشین مجلس ستون فقرات و کلیدی ترین صحبت های مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام را توجه به این دانست که دشمنان نظام در اشتباه محاسباتی به دنبال این هستند که مسئولان و نمایندگان نظام ما در میدان آنها بازی کرده و تکمیل کننده پازل آنها باشند.

محمد جواد ابطحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که انتقاد برای کاویدن است نه کوبیدن، گفت: نقد به معنای جدا کردن صره از ناصره است و هدیه ای الهی برای پیشرفت جامعه به حساب می‌آید.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر نقد کارشناسانه دولت های پیشین تصریح کرد: نباید بخاطر منافع جناحی و سیاسی خدمات سی و چند ساله نظام را به سخره گرفت، چون با هیاهو و جنجال آفرینی فقط یک دولت و یک شخص تضعیف نمی‌شود، بلکه کل نظام تضعیف می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مردم در ایران در هر دوره زمانی در انتخابات شرکت کرده و به یک شخص طی مراحل قانونی رأی می‌دهند، افزود: پس این‌که در ملاء عام و جلسات و تریبون های علنی، گذشته را زیر سوال ببریم، ضربه به کل نظام است و کسانی که ناآگانه این کار را انجام می دهند بدانند شاخه درختی را می برند که خودشان روی آن نشسته اند و این منجر به سقوط می شود.

وی تأکید کرد : باید نقدهای عالمانه و کارشناسانه با زبان خیر برای رفع ایرادها داشته باشیم نه برای مچ‌گیری .

ابطحی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که از دولت حمایت می کنند و به مسئولان عالی رتبه دولت اعتماد دارند، اظهار کرد: اگر قرار باشد دولت وجود نداشته باشد، یعنی آنقدر تضعیف شود که نتواند کاری انجام دهد، به نظام ضربه می‌خورد.

این فعال سیاسی با اشاره به این‌که اقدامات کشور تا به حال به جا و خوب بوده است ادامه داد : امید است در ماه رمضان که ماه تقوا است، تقوا در گفتار و زبان مورد توجه مسئولان ما قرار گیرد، چون همانطور که حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند اعتدال کلمه خوب و مقابل افراط است که اسلام به آن توصیه کرده است، اما نباید به نام اعتدال عده ای افراد مومن حذف شوند.

وی با بیان این‌که توصیه رهبری مبنی بر نقد کارشناسانه همه دولت ها باید مورد توجه نمایندگان مجلس کارکنان و مسئولان دولت و قوه قضاییه قرار گیرد، گفت: با داشتن نعمت الهی رهبر فرزانه مان در ناآرامی منطقه جزیره با ثبات هستیم و آن را مدیون رهبری های رهبر فرزانه‌مان هستیم.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که اقتصاد مقاومتی بارها مورد تأکید رهبری قرار گرفته است گفت: تنها با شعار به اقتصاد مقاومتی دست نخواهیم یافت. همانطور که عمل نکردن به قرآن و تنها بوسیدن و احترام کردن به آن بی فایده است.

ابطحی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم جلوی زیاده خواهی دشمنان را بگیریم و روی پای خود بایستیم و اقتصاد ما به گونه‌ای بیمه شود که دشمنان ما نتوانند به ما ضربه بزنند، نسخه شفابخش آن اقتصاد مقاومتی است که مورد تأئید همه کارشناسان است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: تک تک مردم موظف به دانستن سیاست های اقتصاد مقاومتی و عمل به آن هستند و مجلس نیز باید سیاست‌های مخالف آن را از قوانین حذف کند و دولت باید در تصمیم گیری ها در این راستا حرکت کند.

ابطحی تصریح کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی مجموعه‌ای کامل است که با اجرای همه آن موفق می شویم، اما اگر تنها گوشه‌ای از آن اجرا شود منجر به شکست خواهد شد و خدا نیاورد روزی را که دشمنان ما بتوانند در حوزه اقتصاد به ما ضربه بزنند.

انتهای پیام

کد N381019

وبگردی