آفتاب

خلیفه حفتر: قطر و ترکیه از تروریست‌ها در لیبی حمایت می‌کنند

خلیفه حفتر: قطر و ترکیه از تروریست‌ها در لیبی حمایت می‌کنند

فرمانده سابق نیروهای زمینی "ارتش ملی لیبی" و رهبر "عملیات کرامت" با بیان اینکه "ارتش ملی لیبی" تنها طرفی است که در کشور مشروعیت واقعی دارد، گفت: مسئولان قطر و دولت رجب طیب اردوغان ار تروریست‌ها در لیبی حمایت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه المستقبل لیبی، خلیفه حفتر، فرمانده سابق نیروهای زمینی "ارتش ملی لیبی" که در حال حاضر رهبری عملیات کرامت را بر عهده دارد در گفتگویی مطبوعاتی اعلام کرد: مسئولان قطر و دولت رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه با پول و سلاح از تروریست‌ها در لیبی حمایت به عمل آورده‌اند تا بر ثروت‌های نفتی، طلا و اورانیوم آن سلطه یابند و تمامی کشورهای عربی و اسلامی را از بین ببرند.

وی گفت: ما به دلیل حفظ جان لیبیایی‌ها و رسیدن به اهداف خود یعنی پایان دادن به تنش‌ها و از بین بردن تروریست‌ها در کشور هیچ‌گاه از ریشه‌کن کردن گروه‌های تروریستی دست نخواهیم کشید.

وی بر بازسازی ساختار نیروهای مسلح و حمایت از موسسات کشور برای عمل به وظایف خود در قبال شهروندان لیبیایی تاکید کرد و گفت: ارتش ملی لیبی تنها طرفی است که مشروعیت واقعی در کشور دارد، ناتو با مشارکت شورای انتقالی سابق مسئول تمامی مشکلاتی است که اکنون لیبی از آن رنج می‌برد تا جایی که تروریست‌ها زیر چشم و گوش و با نظارت آن و با همکاری ترکیه و قطر سلاح را برای تروریست‌ها فرستادند.

انتهای پیام

کد N380778

وبگردی