آفتاب
همگام با جام جهانی 2014 برزیل؛

اسکولاری: برزیل برای نیمار بازی می کند/ با سه هافبک دفاعی آلمان را مهار می کنیم

اسکولاری: برزیل برای نیمار بازی می کند/ با سه هافبک دفاعی آلمان را مهار می کنیم

در این دیدار نه فقط برای خود بلکه برای کشورمان و برای هر چیزی که آرزوی آن را داشتیم و همچنین برای نیمار و آنچه که برای ما انجام داده، بازی می کنیم.

لوییز فیلیپه اسکولاری اطمینان دارد که برزیل می تواند با وجود غیبت نیمار، آلمان را شکست دهد و به فینال جام جهانی راه یابد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی برزیل در حالی بامداد فردا چهارشنبه در ورزشگاه مینیرو به مصاف آلمان می رود که بهترین بازیکن و گلزن آنها به علت شکسته شدن مهره کمر وی ادامه دیدارهای جام جهانی را از دست داد.

با این حال سرمربی تیم ملی برزیل با پشت سرگذاشتن این حادثه، از سایر بازیکنان تیم خواست به خاطر نیمار برای صعود به فینال جام در ورزشگاه ماراکانا تلاش کنند.

وی گفت: نیمار سهم خود را ادا کرد، اکنون نوبت ماست که سهم خود را ادا کنیم.

سرمربی برزیل اظهار داشت: در این دیدار نه فقط برای خود بلکه برای کشورمان و برای هر چیزی که آرزوی آن را داشتیم و همچنین برای نیمار و آنچه که برای ما انجام داده، بازی می کنیم.

وی گفت: ما این مرحله غم انگیز را پشت سرگذاشتیم و اکنون تمرکز ما بر سایر مسائل است.

اسکولاری گفت: نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است، اما ما 22 بازیکن دیگر داریم که دست چین شده اند و سابقه بازی ملی دارند.

اسکولاری با اشاره به توانایی های تیم خود گفت: فقدان نیمار احساس می شود، اما ما تیمی داریم که می تواند بر

مشکلات فائق آید و به مرحله بعد صعود کند.

اسکولاری اذعان کرد که می تواند سه هافبک دفاعی را مقابل آلمان ها برای مقابله با تهدید بازیکنانی مانند باستین شواین اشتایگر، توماس مولر و ماریو گوتزه بکار گیرد.

استفاده از سه هافبک دفاعی برخلاف شیوه سنتی بازی هجومی برزیل است، اما اسکولاری گفت که مردم به او اعتماد کنند.

سرمربی برزیل گفت: می خواهم به مردم برزیل بگویم ما وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می دهیم و آنچه را که فکر می کنیم لازم است انجام خواهیم داد.

وی در خاتمه اظهار داشت: ما به جلو پیش می رویم. یک گام به سوی فینال جام بیستم.

کد N380662

وبگردی