آفتاب

اسماعیل هنیه: امروز پایبندی به آشتی ملی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد

اسماعیل هنیه: امروز پایبندی به آشتی ملی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد

نخست وزیر سابق فلسطین ضمن در خواست از اتحادیه عرب و سازمان همکاریهای اسلامی در خصوص اتخاذ موضعی کاربردی در حمایت از مردم فلسطین تأکید کرد که پایبندی به آشتی ملی و توافقنامه صلح در دوره کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، " اسماعیل هنیه" نخست وزیر سابق فلسطین در یک کنفرانس مطبوعاتی خواهان ایجاد وحدت میان گروهها و جریانهای مختلف فلسطینی شد.

وی همچنین بر ضرورت تشکیل یک نشست فوق العاده میان رهبران فلسطینی در خصوص بحران امنیتی اخیر و اتخاذ یک موضع واحد از سوی همه گروههای فلسطینی تأکید کرد.

هنیه در ادامه از اتحادیه عرب و سازمان همکاریهای اسلامی خواست که با برگزاری یک نشست فوق العاده و بررسی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مواضع عملی را برای حمایت از فلسطینیها اتخاذ کنند.

نخست وزیر سابق فلسطین با اشاره به تشکیل دولت وحدت ملی و آشتی میان فتح و حماس اعلام کرد: هم اکنون پایبندی به آشتی ملی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

 وی در ادامه از رهبران جنبش فتح خواست که در چارچوب مسئولیت پذیری همه گروههای فلسطینی در خصوص حمایت از طرح ملی فلسطین از توافقنامه صلح میان فتح و حماس حمایت کنند و بیش از پیش بر آن پایبند باشند.

هنیه در پایان از پایداری و مقاومت همه فلسطینیها در کرانه باختری، نوار غزه و اراضی اشغالی قدردانی کرد.

کد N380641

وبگردی