آفتاب

اختصاص 3.5 هکتار زمین برای احداث نمایشگاه اتومبیل در زاهدان

اختصاص 3.5 هکتار زمین برای احداث نمایشگاه اتومبیل در زاهدان

فرماندار زاهدان گفت: تنها راهکار مقابله با معضل نمایشگاه‌های اتومبیل زاهدان جابجایی آنها به مکان دیگری از شهر و ساماندهی قانونی آنها است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، عباسعلی ارجمندی در جلسه شورای ترافیک زاهدان با محوریت رسیدگی به معضلات خیابان شریعتی این شهر که با حضور دادستان عمومی و انقلاب و اعضا در محل فرمانداری زاهدان برگزار شد، افزود: حضور بنگاه‌ها و نمایشگاه‌های خرید و فروش اتومبیل در خیابان شریعتی زاهدان چندین سال است که باعث ایجاد مشکلاتی در این محل شده که شامل ایجاد ترافیک، سلب آسایش ساکنین محلی، ازدحام جمعیت و ... است و تنها راهکار مقابله با این معضل، جابجایی آنها به مکان دیگری از شهر و ساماندهی قانونی آنها است.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات ناشی از وجود این بنگاه‌ها و نمایشگاه‌های اتومبیل مقرر شد یک قطعه زمین به مساحت 3.5 هکتار روبروی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری زاهدان اختصاص داده شود تا علاوه بر رفع مشکلات موجود بتوان بر نوع عملکرد و فعالیت آنها نظارت بیشتری داشت.

ارجمندی افزود: وجود دلالان غیرمجاز خرید و فروش اتومبیل یکی از مشکلات خیابان شریعتی است که با جابجایی این بنگاه‌ها و نمایشگاه‌ها این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

کد N380197

وبگردی