آفتاب

بزرگترین اتحادیه شغلی انگلیس خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد

بزرگترین اتحادیه شغلی انگلیس خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد

تهران-ایرنا- اتحادیه ˈ یونایتد ˈ بزرگترین اتحادیه شغلی در انگلیس با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین ، خواستار تحریم بین المللی رژیم صهیونیستی و کالاها و شرکت های این رژیم شد .

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری ˈ رأی الیوم ˈ ، اتحادیه یونایتد در نشست سه روزه اخیر خود در شهر لیورپول در خصوص مساله فلسطین اقدام هایی را تصویب کرد و از اعضای خود خواست آن را انجام دهند .

این اتحادیه در بیانیه خود تاکید کرده است که اسراییل رژیمی است که مرتکب جنایت های نژاد پرستانه شده است و به همین دلیل از اعضای خود که بالغ بر یک و نیم میلیون نفر اند خواست همانگونه که در گذشته نظام نژاد پرست آپارتاید را در آفریقای جنوبی تحریم کرده بودند ، در راستای مبارزه با سیاست های نژاد پرستانه و پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی ، این رژیم را نیز تحریم کنند .

اتحادیه یونایتد در ادامه این بیانیه از اعضای خود خواسته است با شرکت های اسراییلی داد و ستد نکنند و کالاهای تولید شده در شهرک های صهیونیستی نشین را خریداری نکنند وبه ویژه سوپرمارکت های زنجیره ای ˈ سینزبری ˈ و شرکت ˈ جی فور اس ˈ را تحریم کنند .

از سوی دیگر اتحادیه یونایتد در بیانیه خود نقض قوانین بین المللی به وسیله رژیم صهیونیستی و ساخت شهرک های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی ، ستم به مردم فلسطین و بازداشت و شکنجه کودکان فلسطینی و تصویب قوانین نژاد پرستانه ضد شهروندان فلسطینی را به شدت محکوم کرده است .

این اتحادیه قویترین اتحادیه کاری در انگلیس است و حرکت کردن در جهت موضع گیری های آن برای حزب کارگر انگلیس تقریبا الزامی است .

خاورم **2041**1586
کد N379955

وبگردی