آفتاب
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام:

مراقب باشید جریان‌های مؤمن را با شعار اعتدال کنار نزنند/ درمذاکره باید به نیاز آینده کشور توجه کرد

مراقب باشید جریان‌های مؤمن را با شعار اعتدال کنار نزنند/ درمذاکره باید به نیاز آینده کشور توجه کرد

حضرت آیت الله خامنه ای ضمن اعلام حمایت و تایید دولت با بیان اینکه شعار دولت که اعتدال است، شعار خوبی است، تاکید کردند: سفارش می‌کنم مراقب باشید جریان‌های مؤمن را با شعار اعتدال کنار نزنند، در خطرها این‌ها هستند که سینه سپر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نهمین روز از ماه مبارک رمضان، مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار با بیان اینکه دشمن در میدان‌های واقعی برای مقابله با جمهوری اسلامی نتوانست کاری کند، تاکید کردند: جبهه استکبار غیر از دو عامل مادی تهدید نظامی و تحریم هیچ در اختیار ندارد.

 ایشان با اشاره به این ادعای تکراری که "اسرائیل تهدید نظامی می‌کند و آمریکا مانع می‌شود" تصریح کردند: علت مانع شدن این است که حمله برایشان مقرون به صرفه نیست، قاطع می‌گویم حمله نظامی به جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری مقرون به صرفه نیست.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: دشمن در زمینه تحریم و تهدید نظامی دستش خالی است و کارش این است که دستگاه محاسباتی ما را خراب کند، این جنگ نرمی است که از چندسال پیش گفتیم.

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان خاطرنشان کردند: همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید می‌کنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می‌کنم و به مسئولان بلندپایه آن اعتماد دارم، به مسئولان دولت هم عرض می‌کنم اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند.

ایشان با بیان اینکه شعار دولت که اعتدال است، شعار خوبی است، افزودند: سفارش می‌کنم مراقب باشید جریان‌های مؤمن را با شعار اعتدال کنار نزنند، در خطرها این‌ها هستند که سینه سپر می‌کنند.
 
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین خاطرنشان کردند: درمسئله هسته‌ای طرف مقابل به مرگ گرفته که به تب راضی باشد، درمذاکره باید به نیاز آینده کشور توجه کرد، ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و مطمئنیم آنها اجازه دست‌اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد.
 
مشروح این خبر متعاقبا منتشر می شود. 
کد N379731

وبگردی