آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی- برزیل؛

لو: به هت‌تریک ناکامی‌ها پایان می‌دهیم/ به بازی فینال می‌رسیم

لو: به هت‌تریک ناکامی‌ها پایان می‌دهیم/ به بازی فینال می‌رسیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با اشاره به چهار دوره حضور متوالی این تیم در مرحله نیمه نهایی جام جهانی گفت: می‌خواهیم از هت تریک ناکامی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال آلمان سه‌شنبه شب به وقت محلی در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی در بلوهورزینته برابر برزیل میزبان مسابقات قرار می‌گیرد. این تیم از سال 2002 تاکنون به دیدار پایانی راه پیدا نکرده است.

آلمان‌ها که به دنبال جلوگیری از یک هت‌تریک در ناکامی مرحله نیمه نهایی جام جهانی هستند، از سال 1996 به بعد نتوانستند جام بزرگی را فتح کنند. اما یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان عنوان کرد: ما در چهار نیمه‌نهایی جام‌های جهانی اخیر حضور داشته‌ایم که بیانگری این است همواره در بالاترین سطح حضور داشته‌ایم.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال آلمان گفتگو می‌کرد، ادامه داد: کاملا روشن است که چیزهای مهیجی وجود دارد. من هم مثل همه آلمان‌ها به دنبال این هستم تا در روز 13 جولای دیدار فینال را در ورزشگاه ماراکانا برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی آلمان در بخش دیگری از حرف‌هایش به تیم برزیل اشاره کرد و گفت: همه می‌دانیم که برزیل چقدر قدرتمند است. این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و از ابتدای مسابقات جزو امیدهای جام بوده است. آنها سال گذشته در جام کنفدراسیون‌ها خوب بازی کردند و قهرمان شدند بنابراین سطح انتظارات از برزیل بالا است. این تیم میزبان جام جهانی است و اعتماد به نفس بالایی دارد.

یواخیم لو در این گفتگو به مصدومیت نیمار هم اشاره کرد و افزود: در جام جهانی همه به دنبال این هستند تا بهترین بازیکنان را ببینند. برای من مصدومیت نیمار باورنکردنی است. او فوتبالیست شگفت‌انگیزی بوده و امیدوارم که خیلی زود به میادین بازگردد.

کد N379660

وبگردی