آفتاب
یک دیپلمات آگاه در گفتگو با مهر : 

معرفی نهاوندیان به عنوان نماینده سازمان ملل را تأیید نمی کنیم 

معرفی نهاوندیان به عنوان نماینده سازمان ملل را تأیید نمی کنیم 

یک دیپلمات آگاه درباره خبر منتشر شده در بلومبرگ مبنی بر معرفی محمد نهاوندیان ، رئیس دفتر رئیس جمهور به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل گفت: ما از خبر بلومبرگ بی اطلاعیم و نمی توانیم آن را تایید کنیم.

یک دیپلمات آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبر منتشر شده در بلومبرگ مبنی بر معرفی محمد نهاوندیان ، رئیس دفتر رئیس جمهور به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل گفت: ما از خبر بلومبرگ بی اطلاعیم و نمی توانیم آن را تایید کنیم.

بر اساس این گزارش ، شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی مدعی شد: رییس جمهور ایران ممکن است رییس دفتر خود را که در آمریکا تحصیل کرده است، به‌عنوان نماینده ایران در سازمان ملل اعلام کند.

 بلومبرگ در گزارش خود به نقل از دو دیپلمات شورای امنیت سازمان ملل و یک دیپلمات اروپایی مدعی شد، حسن روحانی در حال بررسی است تا محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس‌جمهور را به‌ عنوان نماینده بعدی ایران در سازمان ملل معرفی کند.

پیش از این بلومبرگ یک بار دیگر نیز چنین ادعایی را مطرح کرده بود که از سوی نهاوندیان تکذیب شد.

حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور پیش از این به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل معرفی شده بود که آمریکا به بهانه حضور وی در جریان تسخیر لانه جاسوسی حاضر به صدور ویزا برای ابوطالبی نشد .

کد N379288

وبگردی