آفتاب

کاکا: نباید به خاطر مصدومیت نیمار زانوی غم بغل بگیریم

کاکا: نباید به خاطر مصدومیت نیمار زانوی غم بغل بگیریم

هافبک تیم ملی برزیل عنوان کرد این تیم نباید به خاطر مصدومیت نیمار زانوی غم بغل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاکا، بازیکن برزیلی سابق میلان با جدایی از این تیم به اورلاندو پیوست و از این تیم آمریکایی به صورت قرضی راهی سائوپائولو برزیل شد تا فصل آینده در این تیم برزیلی بازی کند.

کاکا روز گذشته پس از امضای قرارداد با باشگاه سائوپائولو در تمرین‌های این تیم حاضر شد و گفت: بازگشت به سائوپائولو لحظه ویژه‌ای برای من است. یازده سال پیش در این باشگاه شکوفا و به فوتبال جهان معرفی شدم. بازگشت به باشگاهی که خاطرات زیادی از آنجا داری اتفاقی رویایی و شیرین است. خیلی خوشحالم که بار دیگر هواداران سائوپائولو را از نزدیک دیدم. امروز روز بسیار ویژه‌ای برای من است. با سائوپائولو بود که توانستم شناخته شده و به فوتبال جهان معرفی شوم.

هافبک سابق تیم میلان در ادامه گفت: از بازگشت به سائوپائولو خوشحالم. همسر و فرزندانم نیز از حضور در اینجا خوشحالند و بی‌صبرانه منتظرم که برای تیمم به میدان بروم. سائوپائولو بازیکنان خیلی خوبی دارد. روجریو سنی و لوئیس فابیانو دو بازیکنی هستند که من علاقه زیادی به آنها دارم. از این که قرار است با این دو هم‌تیمی باشم خیلی خوشحالم. البته باید از مسئولان باشگاه سائوپائولو نیز تشکر کنم که این فرصت را به من دادند تا در تیم محبوبم بازی کنم.

کاکا که در فهرست اسکولاری برای حضور در جام‌جهانی قرار نداشت، درباره مصدومیت نیمار گفت: به عنوان یک هوادار فوتبال از این خبر خیلی ناراحت شدم. هم برزیل و هم جام‌جهانی از این مصدومیت ضرر می‌کنند. امیدوارم مصدومیت نیمار باعث نتیجه نگرفتن برزیل نشود. البته این مصدومیت می‌تواند انگیزه بازیکنان برزیل را نیز در ادامه جام جهانی بالا ببرد تا آنها نتیجه خوبی بگیرند. نباید زانوی غم بغل بگیریم و به خاطر این مصدومیت گریه کنیم. باید با قدرت پیش برویم.

برزیل بامداد چهارشنبه در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی برابر آلمان به میدان می‌رود.

انتهای پیام

کد N379231

وبگردی