آفتاب

اعمال محدودیت برای ورود نمازگزاران به مسجد‌الاقصی/بازداشت 61 فلسطینی در قدس

اعمال محدودیت برای ورود نمازگزاران به مسجد‌الاقصی/بازداشت 61 فلسطینی در قدس

پلیس رژیم صهیونیستی محدودیت‌هایی را صبح امروز (دوشنبه) برای ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی اعمال کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، نیروهای رژیم صهیونیستی محدودیت‌های شدیدی را برای ورود نمازگزاران زن و مرد زیر 35 سال به مسجد الاقصی اعمال کردند.

این اعمال محدودیت‌های شدید همزمان شده است با یورش شهرک‌نشین‌های یهود به مسجدالاقصی.

شهرک‌نشین‌های یهود و توریست‌های خارجی که اجازه ورود به محوطه مسجد الاقصی به آن‌ها داده شد، به آسانی با حمایت اعضای یگان ویژه پلیس رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی در حال رفت و آمد هستند.

در همین حال، ده‌ها زن مسلمان در اعتراض به ممانعت از ورود آن‌ها به مسجد مقابل درب‌های مسجد الاقصی شعارهای الله اکبر سر دادند.

همچنین طی درگیری‌های جدید بین نیروهای رژیم صهیونیستی و صدها جوان فلسطینی در شهر قدس، 61 عرب اسرائیلی بازداشت شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند، جوانان فلسطینی که بیشتر آنان نقاب زده بودند قبل از اینکه به نیروهای پلیس اسرائیل سنگ پرتاب کنند، راه را بستند.

پلیس رژیم صهیونیستی نیروهای خود را به ورودی شمالی شهر شعفاط واقع در شمال قدس فرستاد و نیروهای پلیس گلوله‌های صوتی را به سمت تظاهرکنندگان پرتاب کردند.

شبکه المیادین اعلام کرد: در پی اصابت موشک گراد به منطقه خالی در داخل بئر السبع در برخی شهرک‌های اسرائیلی صدای آژیر خطر شنیده شد.

این در حالی است که رادیو اسرائیل اعلام کرد به علت مخالفت حماس با آتش بس مصر از میانجیگری بین اسرائیل و فلسطین عقب نشینی خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N379183

وبگردی