آفتاب

حبیبی در دیدار با سفیر سوریه: پشتیبانان تروریست‌ها در ذائقه خود طعم تروریست را خواهند چشید

حبیبی در دیدار با سفیر سوریه: پشتیبانان تروریست‌ها در ذائقه خود طعم تروریست را خواهند چشید

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در دیدار با عدنان محمود سفیر سوریه در ایران گفت: تروریست‌هایی که در سوریه می جنگند، نه تنها خطر برای سوریه بوده، بلکه خطر برای جهان بشریت هستند و کسانی که از آنها پشتیبانی کرده اند در ذائقه کثیف خود طعم تروریست را خواهند چشید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در دیدار با عدنان محمود سفیر سوریه در ایران گفت: تروریست‌هایی که در سوریه می جنگند، نه تنها خطر برای سوریه بوده، بلکه خطر برای جهان بشریت هستند و کسانی که از آنها پشتیبانی کرده اند در ذائقه کثیف خود طعم تروریست را خواهند چشید.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نبی حبیبی اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی در قبل و بعد از انقلاب به عنوان یک حزب اسلامی در تمام تحولات کشور نقش برجسته داشته است. مراوداتی هم در سال‌های گذشته با حزب بعث سوریه داشتیم که امیدواریم با بقیه اعضای متنفذ سوریه هم ارتباطاتی برقرار کنیم.

وی اضافه کرد: ما در مسافرت به سوریه حس می‌کنیم به وطن دوم خود سفر کرده‌ایم. غربی ها از اول هم دروغ می گفتند که دلواپس دموکراسی در سوریه هستند و حالا اگر راست می گویند 88 در صد مردم به بقای حکومت بشار اسد رای مثبت دادند و البته ما اطلاعاتی که از پیش داشتیم درست پیش بینی می کردیم که چنین رایی آقای بشار اسد بیاورد.

وی افزود: غربی‌ها در رابطه با ادعای آزادی و دموکراسی در سوریه و دیگر کشور ها و ادعاهای خود در دموکراسی دروغگو هستند. قطر و عربستان از کشورهایی هستند که دولتهایشان به سوریه تروریست می فرستند و در آنجا هیچ دموکراسی و انتخاباتی وجود ندارد. حکومت‌های آنها به قبل از قرون وسطی بر می گردد.

غربی های دروغگو یکبار هم دلواپس دموکراسی در این کشورها نبودند. دروغگویی ها و اهداف شیطانی غربی ها خسارت هایی را به سوریه وارد کرده است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: دروغگویی غربی ها به قصد براندازی دولت سوریه بوده و آنچه می توانستند انجام داده اند. ما به عنوان برادر شما از همه خسارات جهانی و مالی خود را در غم شما شریک می دانیم.

وی ادامه داد: ملت ایران و سوریه اسلام را درک کرده اند و بهترین دلیل اینکه کشته شدن در راه دین خود را آرزو می کرده اند. حماقت دشمنان ما این است که ملت های ما را از چیزی می ترسانند که آن فوز عظیم برای ملت است.

حبیبی تصریح کرد: سوریه به دلیل اینکه در خط مقدم مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است از نظر غربی ها باید این خط مقاومت شکسته شود. ما شکست حزب الله لبنان و ملت سوریه را شکست خودمان تلقی می کنیم.

وی افزود: تقابل جدی میان ما و دشمنان ما وجود دارد و آنها با اسلامی که پیامبر اکرم(ص) آورده مخالف اند. اگر مردم سوریه مسلمان نبودند چنین مقاومتی شکل نمی گرفت.

حبیبی اظهار داشت: ما با حداکثر توان در این بحرانی که در سوریه از خارج تحمیل کرده اند سعی کرده ایم پشتیبان دولت و ملت سوریه باشیم .از بیش از 70 کشور تروریست به سوریه وارد شده است، این تروریستها و آنهایی که بتوانند به کشورهای خود برگردند خطراتی برای کشورهای خود خواهند داشت .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: مقاومت مردانه ملت سوریه به بیداری واقعی اسلامی جهان اسلام کمک کرده است و امیدواریم ریشه تروریسم هرچه زودتر در سوریه و جهان اسلام کنده شود.

همچنین در این دیدار عدنان محمود سفیر سوریه در ایران نیز اظهار داشت: با اراده کشورهای مقاومت در منطقه نقشه آمریکایی ها که در راستای تجزیه کشورها است شکست خواهد خورد.

سفیر سوریه در ایران تصریح کرد: ملت سوریه اراده ملی خود را در حضور فراگیر در پای صندوق های رای نشان دادند و در حقیقت اراده ملی مردم سوریه را به نمایش گذاشتند و این موضوع در مخالفت با تروریستها و آنهایی که امنیت سوریه را به خطر انداخته اند بود.

وی ادامه داد: با برگزاری گفت و گو های ملی و محلی در سوریه و پایبندی به فرهنگ و راه مقاومت در سوریه باعث شده هجمه ای به عراق وارد شود و در حقیقت این هجمه در عراق در پاسخ به موفقیت در انتخابات سوریه و عراق بوده است .

عدنان محمود تصریح کرد: ما از حمایت ها و مواضع مقام معظم رهبری در حمایت از سوریه و در راستای بازگرداندن امنیت و ثبات به سوریه تشکر و سپاس داریم.

وی ادامه داد: مواضع جمهوری اسلامی ایران در رابطه به سوریه و عراق و لبنان بر اساس اصول راسخ اخلاقی و اسلامی بوده و ارتش ما پیروزی های خوب میدانی در مقابل تروریست ها به دست آورده است .

وی گفت: پایداری و جانفشانی های ارتش و مردم سوریه نه تنها از سوریه بوده بلکه از محور مقاومت و دفاع از محور حق و حق طلبانه بوده است.

انتهای پیام

کد N378982

وبگردی