آفتاب
رییس شورای استان الانبار:

الانبار به زودی از لوث وجود نیروهای داعش و تروریست ها پاک می شود

الانبار به زودی از لوث وجود نیروهای داعش و تروریست ها پاک می شود

تهران- ایرنا - ˈصباح کرحوتˈ رییس شورای استان الانبار عراق گفت: پاکسازی الانبار از لوث وجود تروریست ها نزدیک است زیرا ارتش و نیروهای امنیتی ابتکار عمل را در دست دارند و با حمایت عشایر منطقه پیوسته به مخفیگاه های تروریست ها حمله می کنند.

به گزارش پایگاه خبری عراقی ˈکنوز میدیاˈ کرحوت در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بیشتر عشایر منطقه الانبار پس از عفو عمومی از سوی نخست وزیر عراق و پس از آنکه نقاب از چهره گروه های تروریستی در عراق افتاد و اهداف واقعی این تروریست ها را شناختند، به آغوش وطن بازگشته اند.

وی افزود: شورای استان الانبار تماس های پیوسته و گسترده ای با عشایر الانبار دارد تا آنها خود تروریست ها را از این مناطق بیرون کنند.

رییس شورای استان الانبار خاطر نشان کرد: در حال حاضر عشایر منطقه به ویژه عشایر منطقه ˈرواهˈ، ˈعانةˈ، ˈالقائمˈ و برخی مناطق فلوجه با نیروهای امنیتی و ارتش عراق همکاری می کنند.

گفتنی است که نیروهای امنیتی و ارتش عراق کنترل بیشتر مناطق استان الانبار را در دست دارند و در حال حاضر شهرستان فلوجه را نیز به محاصره در آورده اند تا در نهایت آن را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کنند.

خاورم **2041**1275
کد N378685

وبگردی