آفتاب

معاون پارلمانی روحانی:تلاش می کنیم استیضاح رامنتفی کنیم/ جلسات متعدد با استیضاح کنندگان داشتیم

معاون پارلمانی روحانی:تلاش می کنیم استیضاح رامنتفی کنیم/ جلسات متعدد با استیضاح کنندگان داشتیم

ایسنا نوشت:

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: تلاش معاونت پارلمانی بر این است که استیضاح درباره هیچ وزیری مطرح نشود و قبل از رسیدن به مرحله استیضاح، حل و فصل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری درباره مطرح شدن استیضاح وزیر علوم از سوی تعدادی از نمایندگان، گفت: طی یکی - دو هفته گذشته جلسات فشرده‌ای بین نمایندگان درخواست کننده استیضاح با وزیر علوم و نواب رئیس و رئیس مجلس برگزار شد.

او با بیان اینکه "موضوعات مختلفی برای استیضاح وزیر علوم مطرح بوده است"، گفت: جلسات چندجانبه و دوجانبه متعددی برگزار و رایزنی‌های زیادی انجام شده است. در این زمینه تلاش معاونت پارلمانی بر این است که استیضاح درباره هیچ وزیری مطرح نشود و قبل از رسیدن به مرحله استیضاح حل و فصل شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین با بیان اینکه "اگر نمایندگان بر استیضاح تاکید کنند، دولت هم طبق قانون عمل می‌کند"، گفت: باید ببینیم نمایندگان چه تصمیمی می‌گیرند. به نظرم جلساتِ برگزارشده، خوب بود و نقطه نظرات مشترک زیادی وجود داشت.

انصاری با بیان اینکه "زمینه همراهی، همفکری و همدلی مجلس و دولت زیاد است"، درباره مذاکرات خود با رئیس مجلس درباره استیضاح وزرای دولت، گفت:‌ تلاش هیأت رئیسه مجلس و دولت بر ایجاد وفاق است تا مسأله استیضاح را منتفی کنیم.

 

23231

 

کد N378350

وبگردی