آفتاب

به‌پیر به‌پیغمبر آن دوره سیاه تکرار نخواهد شد

به‌پیر به‌پیغمبر آن دوره سیاه تکرار نخواهد شد

دکتر حسن روحانی در مراسم روز صنعت و معدن در بخشی از سخنان خود ضمن انتقاد از عملکرد دولت قبل قسم ياد کرد که ديگر سال هاي 84تا92تکرار نخواهد شد.

سايت تدبیر 24 در نقدي نوشت:  دکتر حسن روحانی در مراسم روز صنعت و معدن در بخشی از سخنان خود ضمن انتقاد از عملکرد دولت قبل قسم ياد کرد که ديگر سال هاي 84تا92تکرار نخواهد شد.روحاني تاکيد کرد:« والله بالله تالله سال هاي 84 تا 92 گذشت و ديگر تکرار نمي شود. دولت يازدهم خود را خادم مردم مي داند و هيچ تصميم فردي بدون مشورت آن هم مشورتهاي چند باره اتخاذ نمي کند.»


بلافاصله بعد از انتقادات روحانی از دولت قبل رسانه های حامی احمدی نژاد حملات خود به رئیس جمهور را تشدید کردند. در این میان برخی چهره های نزدیک به احمدی نژاد که از این سخنان وحشت کرده اند فورا در یاداشت هایی رئیس دولت یازدهم را متهم به عوام فریبی می کنند! جوانفکر و داوری دو یار نزدیک به محمود احمدی نژاد که پیش از این به دلیل نشر اکاذیب و دروغگویی درزندان به سر می بردند حال رئیس جمهور را به عوام فریبی و ناکارامدی متهم کرده اند!

....

نکته اول: چند وقتی است موجی با نام دلواپسان به راه افتاده که نگران مذاکرات هسته ای ایران و 6 قدرت جهان هستند. جریان مغرور و خودبرتر بینی که فکر می کنند که خودشان فقط فرزندان این انقلاب هستند و مابقی شاید جاسوس هستند یا دزد! این جماعت که دچار توهم توطئه هستند معتقدند تیم مذاکره کننده ایران خط قرمزها را زیر پا گذاشته و مملکت را تحویل اجانب داده اند! این تفکر غلط که از دل باند انحرافی و پایداری چی ها دیگر شاخه اصولگرایان هدایت می شود کاملا با نظر رهبر انقلاب درتضاد هست.

همه می دانند و حتی برخی از اعضای جریان متزلزل اصولگرایی هم به آن معترف هستند که دلواپسی معنایی ندارد زیرا مذاکرات با نظر رهبری پیش می رود. اینکه یک متهم بی بصیرت با در خطر دیدن جایگاه باند انحرافی مدعی می شود روحانی با کلیدش در صنعت هسته ای را قفل کرده و به اشتون تحویل داده است نشان از چیست؟ آنها که اصلاح طلبان را متهم به بی ولایتی می کنند چرا با توجه به حمایت رهبری از مذاکره کنندگان ایرانی و نظارت بر روند گفتگوها جریان دلواپسی راه انداخته اند ؟! آیا انها دلواپس نظام هستند یا دلواپس قدرت از دست رفته ؟


نکته دوم: جوانفکر صحبت از دوران شیرین ریاست جمهوری احمدی نژاد می کند. منظور او کدام شیرینی است ؟! شیرینی تورم بالا و قیمت های سرسام آور، دلار 5000 هزار تومانی یا تحریم هایی که روز به روز به برکت مذاکرات دبیر وقت شواری امنیت بیشتر می شد؟ شیرینی انحراف از خط نظام و انقلاب و خانه نشینی احمدی نژاد و ایستادگی در مقابل رهبری یا اختلاس 3000000000000میلیاردی؟ و یا نکنه به شرینی ماجرای کهریزک و پرونده مرتضوی اشاره دارد ! چه کسی دوست دارد به آن دوران شیرین بازگردد ؟! نگارنده قطعا اگر جای دکتر روحانی بود می گفتم: والله بالله تالله به پیر به پیغمبر به امام حسین آن سال های سیاه تکرار نخواهد شد.


اما نکته سوم اشاره هر دو عضو باند انحرافی به بازگشت احمدی نژاد می باشد. داوری که در فیسبوک خود اینطور نوشت: آقاي روحاني عزيز، به اميد خدا شما دولت دوازدهم را به دکتر ما تحويل خواهيد داد.» و جوانفکر که اینطور می نویسد:...اينک اذهان مردم را معطوف به بازگشت مجدد دکتر احمدي نژاد به عرصه قدرت اجرايي کشور کرده است. اظهارات آقاي روحاني را مي توان صف آرايي زود هنگام در برابر اين مطالبه عمومي مردم تلقي کرد.»


چه کسی از چهارماه پیش برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دوازدهم برنامه ریزی کرده است؟ آیا این احمدی نژاد و مشایی نبودند که با نام دانشگاه ایرانیان در ساختمانی در منطقه ولنجک گرد هم آمده و برای انتخابات مجلس پیشرو برنامه ریزی کردند؟شنیده شده برخی مسئولان سایت های حامی احمدی نزاد چندیدن بار با مشایی برای نحوه ورود به انتخابات آینده جلسه داشتند. در همین حال خبر داریم که نظریه پردازان جریان متزلزل اصولگرایی - بخوانید خودشیفتگان - در تلاشند تا احمدی نژاد را از حضور در انتخابات آینده مجلس منصرف سازند با این حال محمود احمدی نژاد و برخی وزاری وی چند وقتی است در فکر تصاحب کرسی های مجلس دهم هستند.


البته ناگفته نماند که این نظریه پردازان درصدد برگرداندن اتحاد به تشکیلات اصولگرایی هستند اما خودشان هم به این واقف هستند که تشکیلات اصولگرایی بر روی شیب فروپاشی قرار گرفته است. ضربه ای که دولت قبل در هشت سال گذشته به کشور زد همچون بمباران شیمایی سردشت تا سالها تبعات منفی خواهد داشت و مردم که ضربه سنگینی از این جریان خورده اند در خرداد 92 " نه " بزرگی به این جریان گفتند و باید یادآورشویم هیچگاه مردم مومن ما از یک سوراخ دوبار نیش نخواهند خورد.
کد N378090

وبگردی