آفتاب
عارفی در گفت‌وگو با ایلنا:

کلیات لایحه کاهش کار زنان شاغل تصویب شد

کلیات لایحه کاهش کار زنان شاغل تصویب شد

در جلسه امروز کمیسیون، طرح الزام دستگاه‌های اجرایی باری تنقیح قوانین مرتبط با اقتصاد مقاومتی در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و کلیات این طرح نیز به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی از تصویب کلیات لایحه کاهش کار زنان شاغل که دارای همسر یا فرزند معلول هستند، خبر داد.

فرج‌الله عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه کاهش کار زنان شاغل که دارای همسر یا فرزند معلول هستند مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تصویب کلیات این لایحه در کیمیسیون اجتماعی اظهار داشت:‌ بر اساس این لایحه ساعت کار زنان شاغل دارای همسر یا فرزند معلول از 44 ساعت در هفته به 36 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح، طرح الزام دستگاه‌های اجرایی باری تنقیح قوانین مرتبط با اقتصاد مقاومتی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز کمیسیون، طرح الزام دستگاه‌های اجرایی باری تنقیح قوانین مرتبط با اقتصاد مقاومتی در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و کلیات این طرح نیز به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی در پایان یادآور شد: بر اساس این طرح دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند تا طی سه ماهه آینده قوانین مزاحم در ارتباط با اقتصاد مقاومتی را در حوزه کاری خود شناسایی کرده و طی سه ماه آینده به مجلس ارائه کنند تا اقدامات قانونی لازم در این زمینه از سوی مجلس انجام شود.

کد N377606

وبگردی