آفتاب
یک مقام مسئول در سازمان زندان‌ها:

شعار تبدیل زندان به مدرسه باید محقق شود

شعار تبدیل زندان به مدرسه باید محقق شود

با تلاش مدیرکل و مسئول آموزش اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و رایزنی با مدیران دانشگاه علمی کاربردی، مجوز احداث دانشگاه علمی کاربردی در زندان مرکزی یاسوج صادر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ر نتیجه تلاش‌های مدیرکل زندانها و برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی، مجوز احداث دانشگاه علمی کاربردی در زندان صادر شد.

عباس جعفری کارشناس آموزش اداره کل زندان‌های استان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در این راستا گفت: از زمان حضور اکبر محبی به‌عنوان مدیرکل در استان، جرقه‌های علمی شدن فضای زندان در ابعاد مختلف بارور و تلاش برای احداث دانشگاه علمی - کاربردی آغاز شد.

اکبر محبی نیز تصریح کرد: هدف ما در وهله اول حضور مددجویان در این کلاس‌ها و تبدیل زندان به مدرسه است و سعی می کنیم علاوه بر تشویق مددجویان به تحصیل، امکان ایجاد شغل برای آنها را افزایش دهیم.

محبی افزود: مجوز مربوطه در دو رشته ساخت و تولید گل مصنوعی و مکانیک خودرو در دوره کاردانی صادر شده است، اما تلاش ما بر این خواهد بود تا با اخذ مجوز رشته‌هایی چون اصلاح و تربیت و ... فضای آکادمیک را بر زندان مسلط کنیم.

انتهای پیام

کد N377231

وبگردی