آفتاب
به رغم اعلام نگرانی واشنگتن؛

پلیس اسرائیل درصدد تمدید بازداشت نوجوان فلسطینی است

پلیس اسرائیل درصدد تمدید بازداشت نوجوان فلسطینی است

پلیس رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد: نوجوان آمریکایی فلسطینی که در جریان اعتراضات خشونت آمیز بر سر مرگ یک جوان فلسطینی بازداشت شده بود در دادگاه حاضر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لوبا سمری، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت: پلیس از دادگاه منطقه‌ای قدس امروز تقاضا کرد تا مدت بازداشت طارق ابوخضیر 15 ساله را تمدید کند.

خانواده ابوخضیر می‌گویند، فرزندشان که در فلوریدا آمریکا محصل است از سوی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌ها بر سر کشته شدن محمد ابوخضیر به شدت کتک خورده است.

محمد ابوخضیر از سوی افراط گرایان اسرائیلی در یک حمله تلافی جویانه شهید شد و طبق نتایج اولیه کالبدشکافی زنده زنده سوزانده شده است.

این حمله به تلافی مفقود و کشته شدن سه شهرک نشین نوجوان اسرائیلی انجام شد که با خشم کشورهای مختلف جهان رو به رو شد.

سخنگوی پلیس اسرائیل تاکید کرد که طارق ابوخضیر در زمان بازداشت مقاومت می‌کرد، به افسران پلیس حمله کرده و تیرکمان مخصوص پرتاب سنگ به همراه داشته است.

در واکنش به بازداشت این نوجوان فلسطینی، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که از انتشار اخباری مبنی بر ضرب و شتم یک نوجوان آمریکایی فلسطینی به شدت نگران و خواستار انجام تحقیقات شده است.

انتهای پیام

کد N376933

وبگردی