آفتاب

بیرانوند: تلاش آمریکا برای ایجاد شکاف بین مسلمانان محکوم به شکست است

بیرانوند: تلاش آمریکا برای ایجاد شکاف بین مسلمانان محکوم به شکست است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد تلاش آمریکایی‌ها با ایجاد شکاف بین مسلمنان و کشتار آنها محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهرام بیرانوند در تذکری شفاهی در جلسه‌ی علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از ملت روزه‌دار، برخورد با مظاهر روزه خواری را خواستار شد.

وی در ادامه گفت: دنیا بداند که ملت بزرگ ایران مدافع حقوق مظلومان عالم است و تلاش تیم آمریکا برای ایجاد شکاف بین مسلمانان و کشتار و چپاول آنها محکوم به شکست است.

این نماینده‌ی مجلس خاطر نشان کرد: تلاش آمریکا برای محدود کردن توانمندی ملت ایران تلاشی مذبوحانه است چرا که ملت بر اساس حکم قرآن محدودیت توانمندی خود را نمی‌پذیرد و هیچ کس هم حق ندارد نیاز امروز و فردای ایران را فدای ایده‌های شخصی خود کند.

نماینده‌ی مردم بروجرد در مجلس با بیان این که نیروگاه بوشهر و20 هزار مگاوات برق هسته‌ایی دها هزار سانتریفیوژ نیاز دارد تصریح کرد:‌قطعا هیچ کس نمی‌خواهد دست این ملت را جلوی دشمنان دراز کند و رویای افراد خسته از مجاهدت و عزت تعبیر نخواهد شد.

بیرانوند در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: در جلسه‌ی شورای اداری لرستان چند نکته به شما عنوان شد ما گفتیم آماده‌ایم در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که قطعا سنگ بنای برنامه‌ها و راه تحقق قانون اساسی و سند چشم‌انداز است کمک کنیم.

وی افزود: خروجی برنامه‌ها باید گسرتش معنویت و اشتغال جوانان و ازدواج آنان، تقویت نهاد خانواده، تقویت نهاد برخورد با فقر و تبعیض و فاصله‌ی طبقاتی باشد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد:‌ آقای رئیس جمهور شما گفتید با برگشتن فرماندار استعفا داده شده بروجرد مشکلی ندارید بنابراین دستور دهید برگردد.

این عضو کمیسیون کشاورزی نسبت به تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان بروجرد و پیگیری تکمیل سدهای نیمه کاره تذکر داد.

بیرانوند در پایان یاد آور شد: هوشیار باشید که متهم فساد در قرار‌دادهای نفتی با هر بهانه‌ای با خروج از کشور از دسترس قانون خارج نشود.

انتهای پیام

کد N376930

وبگردی