آفتاب

دستور نتانیاهو برای سرکوب تظاهرکنندگان فلسطینی‌

دستور نتانیاهو برای سرکوب تظاهرکنندگان فلسطینی‌

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی با مسئولان امنیتی تهدید کرد که اسرائیل علیه غزه به اعمال زور دست خواهد زد و اگر لازم باشد در خصوص فلسطینی‌ها به اعمال خشونت‌ و زور بیشتری متوسل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص اعتراضات و تجمعات عرب‌های اسرائیلی در قدس به نیروهای امنیتی خود دستور داده تا به شدت علیه کسانی که به ادعای وی نظم عمومی منطقه را به هم می‌ریزند وارد عمل شوند و آنان را به شدیدترین مشکل ممکن مجازات کنند.

وی از مقامات عرب خواست هرچه سریعتر به "شورش‌ها" پایان دهند.

نتانیاهو افزود: ما هیچ گونه شورش و ایجاد تنش را نخواهیم پذیرفت و با هر کس که قانون را زیر پا بگذارد به شدت برخورد خواهیم کرد.

نتیاهو این جلسه را با هدف ارزیابی امنیتی اوضاع فلسطین و با حضور موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات امنیتی اسرائیل برگزار کرد.

صلاح بردویل، سخنگوی جنبش حماس در سخنانی اظهار کرد: متاسفانه هیچ تلاشی از جانب طرف‌های عربی و بین‌المللی برای پایان دادن به خشونت‌ها علیه فلسطینی‌ها صورت نگرفته است.

پیشتر اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که هیچ گونه تلاش واقعی برای امضای توافقنامه آتش بس میان حماس و اسرائیل صورت نگرفته است.

بردویل در پایان از سخنان سخنگوی جنبش فتح علیه حماس به شدت انتقاد کرد و حضور جنبش حماس را عنوان یکی از طرفین درگیری‌های موجود در فلسطین رد کرد و تنها اسرائیل را مسئول وقوع این جنایات دانست.

وی از تمامی کشورهای جهان و جامعه بین‌المللی خواست برای پایان دادن و مقابله با خشونت‌های رژیم صهیونیستی هرچه سریعتر وارد عمل شوند.

انتهای پیام

کد N376875

وبگردی