آفتاب
در صحن مجلس؛

لاریجانی خواستار خودداری نمایندگان از منطقه‌ای کردن موضوع آب شد 

لاریجانی خواستار خودداری نمایندگان از منطقه‌ای کردن موضوع آب شد 

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان در خصوص مسایل مطرح در مورد آب کشور گفت: مشکلات مربوط به آب مسایل ملی است و کشاندن آن به مسایل منطقه ای به نفع کشور نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی پس از آن که حسن کامران نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور خود اظهاراتی در خصوص آب زاینده رود بیان کرد، حمیدرضا عزیزی فارسانی نماینده مردم فارسان و اردل با اعلام تذکر ماده 77 اظهارات کامران را توهین به خود تلقی کرد و خطاب به وی گفت: یکی از همکاران شما چند وقت پیش خط قرمزهایی کشیده است که موجب شد 50 هزار نفر از مردم شهرستان ما به خیابانها بریزند. حرفهای امروز شما هم باعث می شود تا 100 هزار نفر از مردم به خیابانها بریزند.

وی ادامه داد: به دبیر عالی شورای امنیت ملی تذکر می دهم که در مجلس حرفهایی زده نشود که امنیت استانها را به خطر بیاندازد، باید با این اظهارات نمایندگان برخورد شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر تاکید کرد که مسایل مربوط به آب مسایل ملی است و کشاندن آن به مسایل منطقه ای به نفع کشور نیست، به خصوص در مجلس که فضا باید بر اساس برادری و دوستی باشد.

 

کد N376663

وبگردی