آفتاب

یک نماینده: برای جمع آوری رای، شعار لپ سرخ و کلاه نمدی نمی‌دهیم

یک نماینده: برای جمع آوری رای، شعار لپ سرخ و کلاه نمدی نمی‌دهیم

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی، از اظهارات حسن کامران نماینده‌ی اصفهان در نطق میان دستور وی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا عزیزی فارسانی درتذکری آیین نامه‌ای در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق میان دستور امروز حسن کامران گفت: آقای کامران یکی از همکاران شما خط قرمزی کشید و 50 هزار نفر از مردم ما به خاطر این خط قرمز‌ کشیدن‌ها به خیابان ریختند و این موضوع استان ما را نا امن کرد. حالا هم شاید جملات وحرف‌های شما باعث شود 500هزار نفر به خیابان‌ها بریزند.

وی افزود: من از دبیر شورای عالی امنیت ملی می خواهم با این حرکات و حرف‌های کذب و دروغ و آمارهای غلط برخورد کنند.

نماینده‌ی مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید این طور باشد که به یک نماینده و لباس اسیر و محجوب ایرانی آن هم برای جذب رای توهین شود. ما که شعار لپ سرخ و کلاه نمدی نمی‌دهیم که رای جمع کنیم. من یک متخصص بودم و مردم به من رای دادند.

عزیزی فارسانی ادامه داد: ما معتقدیم وزیر هم کار کارشناسی را قبول دارد. ما می‌گوییم با انتقال آب مازاد مخالف نیستیم اما راه انتقال کار کارشناسی است و نه تهدید و عوام فریبی .

علی لاریجانی رئیس مجلس در واکنش به این تذکر گفت: توصیه من این است که در مورد مسائلی که مربوط به آب است و جنبه‌ی علمی دارد مبنای تصمیم گیری نگاه ملی و کار کارشناسی باشد چرا که کشاندن این مباحث به مسائل منطقه‌ای به نفع کلیت کار کشور نیست.

به ویژه این که باید فضای رفاقت و دوستی در مجلس حاکم باشد.

انتهای پیام

کد N376633

وبگردی