آفتاب

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها و زخمی شدن 20 تن

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها و زخمی شدن 20 تن

شاهدان عینی در فلسطین از وقوع درگیری‌های شدید میان جمعی از فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و زخمی شدن 20 تن از آن‌ها در این درگیری‌ها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، شاهدان عینی در فلسطین اعلام کردند که در پی وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با جمعی از فلسطینی‌ها در کرانه باختری 20 فلسطینی زخمی شدند.

طبق گزارش‌ شاهدان عینی، این درگیری‌ها در شهرک «الرام» واقع در شمال شرق قدس رخ داد و نیروهای رژیم صهیونیستی با استفاده از گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور به سمت فلسطینی‌ها یورش بردند. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از فلسطینی‌ها را در این درگیری‌ها بازداشت کرد.

درگیری‌های دیگری نیز در نزدیکی ایست «قلندیا» واقع در رام‌الله و شهر قدس رخ داد که موجب زخمی شدن دو فلسطینی شد.

از سوی دیگر تعدادی از شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی، دو جوان فلسطینی را در کرانه باختری به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند که این جوانان به شدت مجروح شدند.

به گزارش شاهدان عینی در روستای «اوصرین» چند شهرک‌نشین که سوار بر دو خودرو بودند، «طارق زیاد زهدی»، جوان فلسطینی 22 ساله را ربودند و پس از آنکه وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند، به منطقه دوری از روستای مذکور انتقال دادند.

در همین راستا، بنی گانتس، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد که اگر فلسطینی‌ها همچنان به شلیک موشک از نوار غزه به سمت جنوب اسرائیل ادامه بدهند، «پاسخ محکمی» به آن‌ها می‌دهد. افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: اگر آرامش به منطقه و اراضی بازنگردد، ما نیز به خوبی می‌دانیم که چه پاسخی به فلسطینی‌ها بدهیم.

در همین راستا روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که حدود 400 فلسطینی در روستای «الطیبه» واقع در شمال اراضی اشغالی پس از اعلام گزارش کالبد شکافی جسد جوان فلسطینی بار دیگر دست به تظاهرات زدند.

محمد ابوخضیر، جوان فلسطینی اخیرا به دست شهرک‌نشینان در واکنش به کشته شدن سه صهیونیست مفقود‌ شده در شهر الخلیل، کشته شد و گزارش اولیه کالبد شکافی جسد وی نشان داد که این جوان فلسطینی زنده زنده سوزانده شده بود.

باشگاه اسیران فلسطینیان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی ظرف دو روز گذشته 33 فلسطینی دیگر را بازداشت کرده‌اند و در حال حاضر تعداد بازداشت‌شدگان از زمان مفقود شدن سه شهرک‌نشین اسرائیل، به 691 تن می‌رسد.

انتهای پیام

کد N376103

وبگردی