آفتاب

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی 10 نقطه غزه را هدف قرار دادند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی 10 نقطه غزه را هدف قرار دادند

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، جنگنده‌های این رژیم نیمه‌های شب گذشته 10 منطقه مرکزی و جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای هوایی ارتش در پاسخ به حملات پی در پی موشکی از جانب غزه به جنوب اسرائیل، 10 منطقه از نوار غزه را که شامل سکوهای پرتاب موشک و تاسیسات ساخت سلاح می‌شود، بمباران کردند.

این بمباران از سوی رژیم صهیونیستی منجر به خسارت‌های بشری و مادی زیادی شد.

خبرنگار این خبرگزاری، به نقل از شاهدان عینی اظهار کرد: هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در حملات پی در پی خود، هفت منطقه مختلف نوار غزه را مورد هدف قرار دادند که در این حملات سه منطقه شهر خان یونس واقع در جنوب غزه را نیز بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین پایگاه آموزش نظامی وابسته به گردان عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس را در جنوب غزه بمباران کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین زمینی خالی در شمال شهر رفح در جنوب غزه و زمینی کشاورزی در شرق شهر رفح را هدف قرار دادند.

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند: حملات اسرائیل به نوار غزه هیچ زخمی بر جای نگذاشت.

پیشتر نیز سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اظهار کرد: امدادرسانان ما یک جوان فلسطینی را که در حملات هوایی اسرائیل به شهر رفح به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل کردند.

ارتش این رژیم در ادامه گفت: بمباران این سه منطقه در پاسخ به شلیک سه موشک از جانب حماس به نشست‌های اسرائیلی‌ها و اصابت آن‌ها به شورای شهر اسرائیل بود.

انتهای پیام

کد N375927

وبگردی